Full Dynamix?

Full Dynamix?
Jo, det gör den nog. Tänkte att jag inte hört så mycket om de var jag bara tvungen att fråga.
Men då får jag se vad nästa inköp blir för cykel.

Full Dynamix?
Jag köpte en Battaglin (Är ju samma fast racer) av CC i vintras och jag är mycket nöjd. Cykeln levererades inom två veckor och allt var inställt och klart när man kom och hämtade paketet (Räkna med stort paket). Man behövde inte ens vrida styret.

För övrigt hade de ett reportage i Kadens för ett par nummer sedan där dom testade en Full Dynamix för 20000kr. Fick goda betyg och de enda som fanns att klaga på var att Fox dämparen inte låste ordentligt och att det fanns fästen för fälgbroms på ramen.

Full Dynamix?
De har nog sålt som smör i år tror jag, kessiakoff som dragplåster samt massiv marknadsföring i bl a Kadens. CC annonserar friskt i norska terrengsykkel också.

Läste ngnstans om att de med tidigare modeller haft problem med rambrott (kan ha varit i kadens det stod ngt om det..).

Full Dynamix?
Full Dynamix?
titta vilken cykel som har kortast effektiva topprörslängd, samt vilken som har högst styrrör. resten, med shimsringar och höjd på styre är ju modifierbart.

Tillbaka
Topp