Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köp en flaskborste, klipp av handtaget och sätt den i chucken på skruvdragaren. I med lite bräkleen och kör runt. Så jäkla smidigt.När vi ändå är inne på ämnet. Det där med att göra rent gaffelbenen invändigt. Det känns ju alltid lika knepigt
Viktigt att du inte tar handtaget och sätter i skruvdragaren ?Köp en flaskborste, klipp av handtaget och sätt den i chucken på skruvdragaren. I med lite bräkleen och kör runt. Så jäkla smidigt.
Fet drypande skumringar fixar problemet.Hade ute cykeln en sväng idag med.
När jag tog ut den var den inte Smooth, trots rsp oljan på packningarna efter senaste turen. Efter att ha vänt på hojjen medans jag tog på handskar o hjälm, så var den tillbaka som om den vore nyservad.
De turer jag haft ute den på efter service har inte varit långa, så det verkar helt enkelt vara tiden efter service som e största faktorn.
Torra skumringar verkar vara orsaken till mitt problem, och lösningen är att vända hojjen en snabbis. Trögare olja kan ev förlänga intervallerna.
De var fullständigt mättade när de försiktigt monterades vid senaste servicen. Eller syftar du på något annat?Fet drypande skumringar fixar problemet.
Behövs igentligen skumringarnaDe var fullständigt mättade när de försiktigt monterades vid senaste servicen. Eller syftar du på något annat?
En tjockare olja borde ju rimligen hålla sig kvar längre.
På tal om skumringar så tycker jag rocksvox sådana e onödigt tunna och vida. Ser ut att få plats ringar med betydligt större volym.