Garminfäste med gopro-mount till edge 500/800

Gustafa97

Medlem
Hejsan Happyride!

Har bara skrivit här någon gång tidigare och varit helt förbryllad över alla svar och den kunskap som finns på detta forum. Vad jag letar efter nu är dock inte så komplicerat men ack så svårt att hitta.

Jag är alltså ute efter ett Garminfäste till en helt vanlig styrstam/styrkombo som har gopro-fäste undertill. Nu tänker ni direkt, det finns ju för fasen var som helst! Och det stämmer, men, och det är ett stort men, jag vill att det ska vara tillräckligt kort så att min edge 830 sitter i närheten av styret. Alla fästen jag hittar har även möjligheten att få in en 1000-serie. Som ni vet är dessa av samma storlek som en iPad och det gör att min lilla 800 serie svävar en halv decimeter framför styret.

Kanske bara jag som stör mig på denna lilla detalj men om det finns någon som har tänkt i samma banor så tror jag att den personen finns på detta forum!

Cheers!

Är väl knappast det prisvärda alternativet, men K-Edge började göra längre varianter "XL" när det blev poppis med ipad på styret, och de gamla varianterna finns kvar. De flesta har en "combo" variant som innebär gopro-fäste undertill.

Exempel
IMG_1649.jpeg

Tillbaka
Topp