Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Foss sa:Aha, såg fint ut men lite knöligt. Är det representativt för hela stigen?
Supersonic sa:Jag skulle säga att Spectral blir för mycket cykel för Högbospåren, Neuron låter väldigt väl anpassad förmågemässigt.
Haestarefina sa:Supersonic sa:Jag skulle säga att Spectral blir för mycket cykel för Högbospåren, Neuron låter väldigt väl anpassad förmågemässigt.
Jag är inne på samma spår men läser man mer än vad man cyklar så är trenden slack styrhuvud-vinkel på alla mtb-typer och att 27,5 tum är "lite roligare".. Det känns som dem påståendena beskriver en mer allsidig cykel men å andra sidan har jag erfarenhet av min 26ht och hyrhojjarna i Järvsö.. inga bra måttstockar för medelvägen med andra ord..
Att åka till PP cykel låter som en jättebra idé, kanske ska göra det! Misstänker dock att mixen LBS och höga spec-krav blir dyrt ?
NickPick sa:Att läsa vad för cykel som fungerar bra i steniga Gästrikland på internet baserat på bike parkfolk och förståsigpåare på diverse forum är ganska fel väg att gå.
27.5 cyklar inte ens Gävles mest tekniska cyklist med ("byniklas")... Och han kan cykla. :)
PS. Man blir inge snabbare av en xt-kassett än ens en deore.
Duuu kan va 27,5"! :)ForesterGuy sa:Det finns t.o.m de som cyklar på 27,5".
Supersonic sa:Någon som vet hur vägen mellan Harkskär och Björke ser ut?
Supersonic sa:Jag körde milen i Hemlingby i förrgår och den är bra i stort sett hela vägen. Bara två ställen med blöta.