Ge tips: Justerbar sadelstolpe med wire vid ramen

Pissarsyra

Aktiv medlem
Vill ha en justerbar sadelstolpe med reglage på styret till min nya cykel.
Vill dock ha en stolpe där wiren inte hänger från sadel fästet, utan sitter nere vid sadelklämman.

Vet att gravity gör en som ser ut så, men den faller mig inte i smaken.

Tacksam för alla tips!

Kind Shock LEV kanske kan va något, när den släpps...
RS Reverb kommer väll även i en stelth version, men då blir det till att borra i ramen.

Frostic skrev:
-------------------------------------------------------
> falk1 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kind Shock LEV kanske kan va något, när den
> släpps...
>
> Absolut. Väntar otåligt på att få hem en -
> leveranstid 30 dagar...

Hm du byter sadelstolpar som vi andra byter kalsonger :p

Gravity Dropper är den enda jag kommer på på rak arm som finns att köpa, med kabel/slanganslutningen på själva stolpen ist för högst upp vid sadelfästet. Fox D.O.S.S finns inte än och Reverb Stealth ska enl uppgift inte säljas löst till att börja med. Och Stealth (dvs dragning ner i sadelröret) var väl ändå inte vad TS var ute efter? Då måste han ju borra hål i sin Mojo HD..

Förresten, Reverb my2011 har väl slanginfästning där nere? Nåt fel på dom eftersom dom ändrade?

Du kommer inte bli missnöjd med mojo HDn iaf. Jag har oxå lite funderingar i samma banor och för mig står det just mellan en LEV och en Reverb för tillfället. Vilken färg på HD blir det?

Jag vill med ha en HD.... Får nöja mig med min vanliga mojo tills lönekontot tillåter nån förändring i cykelstallet... Den vanlig är inte heller fy skam iofs.

IMG_2159.JPG

pow skrev:
-------------------------------------------------------
> Förresten, Reverb my2011 har väl
> slanginfästning där nere? Nåt fel på dom
> eftersom dom ändrade?

Njae, den har alltid haft infästninge uppe vid sadelklämmorna. Däremot finns en Stealth-modell till 2012 med slangingång i botten av röret.

Klavikel: Fint, Vättlefjäll va?

Westman: Japp det stämmer fint, bilden är från en extreme ride i aug. somras...
Riktigt härlig tur men fy satans vad jobbigt. Tog 10,5 tim dörr till dörr (mellan 8-9 tim på hojen)
Här är länk till äventyret om nån vill läsa/kolla bilder: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1680694/page=1

Glitch: det mest sannolika är nog att dom ville få mig att framstå som duktigare på bild än vad ja egentligen är... ;0)

Tillbaka
Topp