[Ghettoride Haninge] Varje tisdag, Samling 18.30 Åbyplan Västerhaninge

Tänkte det kunde vara kul att se något nytt om det inte var allt för tekniskt. Lite sten och rötter går ju bra, bara de inte är för vassa. Sent på söndag låter bra. Borde hunnit nyktra till efter en 40-årsskiva då.

Rapport från dag 1 i Harz.
Det finns inga backar i Sverige, alla finns här.
Sjukt bra dag 18 grader och bara upp o ner backar.
Najzz

ilundq skrev:
-------------------------------------------------------
> Rapport från dag 1 i Harz.
>
> Sjukt bra dag 18 grader

Precis som i Stockholm alltså.

> Najzz

Yezz

Alltså, jag är taggad inför imorgon. Har dealat med frugan så det finns utrymme för egentid. Jag har tom. redan ordnat så jag kan cykla på en racer i rätt storlek.
Men min kropp är inte riktigt överens med min vilja. Sista två dagarna har jag varit trötti kroppen, ont i lederna, dålig aptit och en ständig må-illa känsla.
Fast jag gör ett försök imorgon. Hela kvällen och natten att bli bättre på :) Dessutom har tröttheten lättat ngt idag.
Så...Lets go!

Tänk på att ni inte tränar för mycket. Lyssna på era kroppar för det kan gå illa.
Kolla Per Elofsson. Han gick in i väggen och fortsatte träna och förstörde sin kariär.

Var rädda om era kroppar, det är inget man kan byta ut.

A

Prophet skrev:
> Tänk på att ni inte tränar för mycket. Lyssna
> på era kroppar för det kan gå illa.
> Kolla Per Elofsson. Han gick in i väggen och
> fortsatte träna och förstörde sin kariär.
>
> Var rädda om era kroppar, det är inget man kan
> byta ut.
>
> A

Härligt att bli jämförd med Per Elofsson :-D Jo, jag ska lyssna på kroppen. Känns det fortfarande illa så avbryter jag.
Tack. Hoppas du blir frisk snart.

Hallo grabbar!

Hoppas allt bra med er.
Jag behöver lite (mycket) hjälp! Jag skulle köra Kolmården MTB imorgon och nu när jag håller på och servar min cykel inför det upptäckte jag att en eker är av i framhjulet! Jag skulle behöva en eker NU. Kan någon av er hjälpa mig? Om det skulle funka kan ni ringa mig på 0709-947 459 Jag kan komma att köpa den ikväll Tack på förhand! Attila

Vad tror ni om den här rundan i morgon? Hinner vi det?attachment 175913 Skrmavbild2012-04-27kl.21.17.10.png]

Bilagor

• Skärmavbild 2012-04-27 kl. 21.17.10.png
    Skärmavbild 2012-04-27 kl. 21.17.10.png
    79.1 KB · Besök: 18
Shit! Söndag verkar spricka :(
Det dräller in födelsedagsmiddagar och barnkalas precis på planerad cykeltid....
Jag får nog ligga lågt där ett tag. Eventuellt att det går att få till något med min medverkan om vi ruckar på dina tider Bang. Typ mellan 16:15-17:45. Men det är också rätt osäkert just nu...tyvärr.

Däremot imorgon verkar fungera :-)
Ordens: Din runda är väl samma som vi körde när jag blev avhängd senast? Plus att du lagt till en Årstarunda. Det ser bra ut :)

TomasGr skrev:
>
> Däremot imorgon verkar fungera :-)
> Ordens: Din runda är väl samma som vi körde
> när jag blev avhängd senast? Plus att du lagt
> till en Årstarunda. Det ser bra ut :)

Ja det är samma runda som sist, men Bang föreslog en runda som är lika lång fast på lite nya vägar vilket kan vara kul så vi testar denna istället!
Skrmavbild2012-04-27kl.22.05.37.png

Vilken tur. Sol kortbyxor och kortärmad tröja. 32 i snitt i motvind och finfika på Rosenhill.
Det gick lite för snabbt när Per och Tomas drog så jag hann aldrig langa fram kameran :/

61km mestadels i dödsvind och tack Per för alla dödsförningar ;)

Om ni undrar när Per blir trött så är det på Toppen av LännaBacken, glöm inte det ;)
Nu jobb!

Nu ligger jag och slappar i hammocken på uteplatsen. Trött och nöjd efterdagens insats. Tack vare en snäll Matte så orkade jag hänga på de stora grabbarna. Schysst med racerlånet!

Jaha Tomas, ska du köpa racer nu??

Kul för er med bra väder.

Hoppas på att vara frisk till på tisdag.

Tack för turen grabbar det var riktigt kul. Men det gav trötta ben och en mosig kropp, speciellt sista spurten uppför Lännabacken :).

Har ni cyklat på asfalt? Låter tråkigt. ;) Själv tog jag en tur runt drevviken. Sörmlandsleden etapp 1-4 + ANNAT. 5 timmar i sadeln ger en go känsla i benen.

Terrng-Srmlandsleden-1-4-.jpg

Jaha ja grabbar! Då blir det ingen cykling för mig på tisdag heller.
Var på akuten med min fru nu på kvällen och hon hade en kraftig infektion i kroppen så de ville kolla mig också och det visa de sig att jag hade lika dant och hade vårdcentralen i Tungelsta gjort som de skulle så hade min kur varit färdig till på tisdag men det gjorde de INTE!

Så ha det så kul denna långhelg med fint väder och fin cykling.

Jag e inte bitter!! :-(

Jag kan bara instämma. Jag kan tyvärr allt om detta ämne. Det är bla därför ni kör åttor runt mig. Har ni frågor i ämnet överträning så är det bara att kontakta mig. Jag vet hur man sliter ut sig, även om man inte är bäst.

Prophet skrev:
> Tänk på att ni inte tränar för mycket. Lyssna
> på era kroppar för det kan gå illa.
> Kolla Per Elofsson. Han gick in i väggen och
> fortsatte träna och förstörde sin kariär.
>
> Var rädda om era kroppar, det är inget man kan
> byta ut.
>
> A

Jag kör ett Pass imorgoninnan jobbet istället dö tomas och rille uteblir. Ingen kvällsrunda alltså. Rullar väl från pbyplan vid nio. Men vill man haka så ring eller skicka pm

Krya på dig Andreas med familj!

Jag hade tur idag!!! Tack vare Tomas snabba framhjul kom jag i mål idag på Kolmården MTB. Det var ungefär det som var mitt mål men jag var ändå nöjd med min prestation. Det får jag tacka er, Ghettorider grabbar, som gav mig inspiration, goda råd och rätt terräng att träna på. Dagens äventyr var ungefär så här upp: på backen och ner i lervällingen och om och om igen. Hursomhelst var det hur jobbigt som hels men kul hade vi! Aldrig sett så mycket lera i mitt liv tidigare.

Vi ses på tisdag!
Attila

Snygg cykel rooth
Attila, snyggt jobbat.

Idag är det klättring som gäller I Harz (idag oxå)

Najzz

Tillbaka
Topp