Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag börjar misstänka vevarna, om det nu inte är lagren i länkaget som spökar trots allt.
Jag har en uppsättning hollow-vevar hemma. Ska prova att byta och se om det hjälper.
Hjälper inte det får det nog bli en uppsättning nya lager iaf.
Ifall jag kommer loss i kväll så lär ni inte tappa bort mig i skogen. Cykeln låter ungefär som Fred Astaire på uppåttjack. :-(
JockeP skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag börjar misstänka vevarna, om det nu inte är
> lagren i länkaget som spökar trots allt.
> Jag har en uppsättning hollow-vevar hemma. Ska
> prova att byta och se om det hjälper.
> Hjälper inte det får det nog bli en uppsättning
> nya lager iaf.
> Ifall jag kommer loss i kväll så lär ni inte
> tappa bort mig i skogen. Cykeln låter ungefär
> som Fred Astaire på uppåttjack. :-(
Byt vevlager. Det tar inte många minuter. Om du vill kan du låna verktyg av mig om du inte redan har.
Vevlagret är nyservat. Inte nytt men däremot genomsmörjt och det rullar väldigt fint.
Men jag kanske ska ta de nya som jag precis skruvat in i min vita ram och testa med.
Jag har två egna vevlagerdragare så jag klarar mig, men tack för erbjudandet.
Tack alla som erbjuder utlåning av hjul, superschysst. Jag återkommer till nån av er, men till ikväll hinner jag nog inte rodda ihop det. Försökte en sista gång att rikta upp mitt hjul, men det är lönlöst. It´s a mess.
Själv måste jag också dra mig ur. Nyckelpersoner i familjen har insjuknat så det blir jag som får ledsaga junior till innebandyn. Nåt som tyvärr krockar lite med kvällens utflykt.
Eventuellt gör jag en Tomas och försöker ansluta till fikat. Vet ni ungefär när (20:00?) och var (Öran?) som detta kommer ske?
pMr skrev:
> Globalistic skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > KÖP MATTES CYKEL!
>
>
> +1!
Du börjar ju bli värre än herr B.
Hur många cyklar har du på lager?
Kort men kul idag, såphala rötter och isbelagda hällar gjorde det minst sagt lite lurigt med skogscykling idag !
Tack Rollo för guideningen och hoppas att din hand inte var för stukad Hasse.
torohl skrev:
> Najz- skål Ingo i årets glögg
>
>
>
> Förlorade mot låset med våld men vann med
> list.
> Kryptonit är starka grejor, synd att man inte har
> en fungerande nyckel.
>
>
Skål Tobbe
Middagen avklarad då nu kaffe och Samboca.
Najznajz
torohl skrev:
> Najz- skål Ingo i årets glögg
>
>
>
Det ser gott ut Torbjörn, men att dricka finglögg med mandel som inte är skållad kan vara straffbart tror jag ;)
Kroppen är hel trots en del kamikazeinslag igår.
Jag behöver röra lite på mig ikväll från kl 20.15 ca. Har inte bestämt om det blir cykel eller löpning och kollar därför upp cykelintresset här. Någon som vill ut?
ManceRyder skrev:
> Kroppen är hel trots en del kamikazeinslag igår.
>
> Jag behöver röra lite på mig ikväll från kl
> 20.15 ca. Har inte bestämt om det blir cykel
> eller löpning och kollar därför upp
> cykelintresset här. Någon som vill ut?
Skrev jag verkligen 'behöver röra på mig lite ikväll'? Två timmar senare när barnen är nattade så inser jag att jag skulle skrivit 'behöver gå och lägga mig tidigt ikväll'
Sorligt men sant, godnatt :-/