Kul att höra att du är på bättringsvägen Ingo. Kämpa på nu, men inte för hårt. Jag skulle ordinera modellen "vila dig i form".
Angående dagens utflykt i mörka, blöta skogen kan jag bara säga en sak - Total lycka!
Fina stigar varav några stycken var nya för mig, skönt tempo, smarro-fika och så Mattes något annorlunda sätt att cykla på ikväll. Jag förstod inte riktigt vad det gick ut på men det var rätt så kul att se på.
Sen landade Attila på två punkor. Han hoppade sönder bakdäcket i höjd med Jordbro centrum på väg hem också. Skickligt broder, men det var skönt med 5 minuters extra vila. :-)
Lite bilder, inte mycket action utan mest fika, för vem har tid att stanna och plåta när det är FLOW i skogen? Inte jag. Här är jag innan avfärd hemifrån. Fortfarande hyggligt ren alltså. Det skulle snart gå över.
Ett tydligt tecken på blöt mark - naturfärgad baksida.
Rollo i ny outfit. Inte ett enda lager bomull om man ska tro på honom själv.
Fika. Äntligen. Mr B levererar stor tid!
Matte. I upprätt läge för ovanlighetens skull. Fast det är ju svårt att krascha när man fikar. Inte ens Crashmaster Rooth klarar den bedriften.
Så här lyriskt drömmande blev Attila efter lite turbofika. Jag undrar om han står och drömmer om ett par mjukare däck, med tjockare väggar? Det är iaf vad han behöver byta till. Väldigt snart.
Hemma igen och nu ska cykel och cyklist göras rena och fina.
Inga bilder på mig i duschen, jag lovar. Men cykeln i nyligen skogsbrukat skick passar sig på forumet. Sa jag att det var blött och lerigt?
Och slutligen en fan pic för alla Mulder-wannabees ute i stugorna. The truth is out there!