Crashreport från Ghettoravinen.
Det var mörkt och halt ikväll, det märkte ni. Perfekt tillfälle att testa att köra enduroline blint i full fart, tyckte Rompa.
Jag kan meddela att från första parkett fick jag se årets satsning/felbedömning ikväll. Rompa låg sist i kön ner i Ghettoravinen, då han plötsligt fick en alldeles lysande idé!
-"Jag vet, jag kör den där trassliga endurolinjen som Matte o Per bruka köra. Om jag kör fort som fan också, trots att jag inte tidigare kört den, kan jag köra om Matte också."
#fail
Det Rompa inte listat ut, är att han tagit en linje 50 meter högre upp i ravingen än där jag o Per brukar köra. Den här linjen, Rompaline, är högst olämplig att köra blint i hög fart i mörker. Det ska Rompa bli varse.
Från vänster hör/ser jag Rompa komma som en
genom lingonriset. Han har gått över styret i överljudsfart. Han tar sedemera mark, och kör en höghastighetsrullning och
t-bonar mig brutalt.
Efter avborstning verkar allt ok, men nån minut senare är det ändå tydligt att tyvärr är Rompas tumme inte i normal status. Hoppas det gick bra Rompa.
Kudos till dig Rompa för satsningen, det var storslaget. Urbota dumt, men storslaget.