Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Attila skrev:
-------------------------------------------------------
> Globalistic skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > One More to Go!
>
>
> Var är JockeP?
torohl skrev:
-------------------------------------------------------
> B, talar du om var fikat blir så kan jag dyka upp
> där med mina apostlahästar!
Om vi blir tillräcklingt många så Riddartorp 20.00
Kul att se er grabbar!
Tack för Fin fikat Bang, Attilla och John! + alla andra som bidrog, har inte så bra koll på det då jag kom lite sent dit.
Ruggit halt på rötterna var det och halast var trappan (den såg blöt ut men var täckt med klar is vilket orsakade en vurpa så klart) ner till spången.
Idag i halkan tänkte jag ta en efterlängtad tur på Sörmlandsleden och Tornberget. Kom på att jag inte hittar ut dit så jag tog mig upp i halkan till Åbyplan och drog in i skogen där, stigarna var fina, mkt blött dock, åkte lite hit o dit innan jag kom fram till Riddartorp, åkte ut o gled ut på HDS Reverse och sonderade , blev sen Sörmlandsleden bort till där man kan ta vänster ut på Sameslingan , sagt och gjort, jag var alldeles ensam och inga spår på Sameslingan, härlig känsla, mötte sedan ett vandrande par, uppe på Tornbeget fortsatte jag Sörmlandsleden så man kom ned mot Travbanan, kom sen hem efter 26km stigcykling och 2h15min smutsig och glad :)