Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vem har varit ute och kört i Rudan idag?
Jag hittade ETT färskt hjulspår lite av och till på korta. Sen tror jag att det var samma spår jag såg runt Jordbro, och på milspåret BRB samt upp mot Vendelsö.
Är det Peter eller Oliver som varit ute och rullat?
Själv fick jag mig en crizzzzp runda på dryga 2 mil. Ramsjön är fullt cykelbar fast ganska överjävligt hal. Jag passade på att testa hållfastheten genom att gå omkull ungefär mitt på sjön.
Raksträckan mellan Erikslund och Tyrestavägen bjuder på fotbad.
Mtb i Hellas blev det idag :-)
Jag blev guidad av min svåger. Det var grön, vit och blå färg på träden omväxlande där vi cyklade. På den blåa så hamnade vi nästan borta i Saltis.
Det var ganska enkla spår och frusen mark gjorde att man kunde köra rakt över allt vatten/lera som låg i groparna :-)
Första cyklingen i Hellas någonsin för mig och jag antar att det går att hitta lite mer teknisk terräng också.
Kall transportsträcka från och till Trollbäcken. Brrrrrr.....
Varm bastu efteråt :-)
Kameran kommer ha svårt att exponera när du har en stark lampa som lyser i en väldigt liten del av hela bilden och allt annat är mörkt. Filma dagtid istället!
Så det var dina spår jag sprang i Jocke! När jag kom ut på sml mellan Tyresta och Svb var där färska hjulspår och jag började genast fundera på om det var ngn jag kände. Jocke var en het kandidat. Och så var det ju du :-)
En härlig dag igår. Och idag verkar det också bli kanonväder.
Ja. Det var nog mina spår. Mina och ett par till. Fast inte på SML. Där var jag ensam cyklist när jag var ute i går runt lunch.
Men idag är det nysnö och ny chans att spåra. Kämpa!