Giant XTC 2 hos XXL

Burrat

Medlem
Giant XTC 2 hos XXL
I senaste XXL-annonsbladet har dom med en Giant XTC 2 för 5999:- (ord 14459:-)
jag cyklade en del mtb förra året och använde då min Nishiki xc5, känner att det är dags att uppdatera mig. Undrar vad ni tycker om denna hoj, är det ett bra pris? Är det en bra nybörjar hoj? Har försökt att hitta information om denna hoj men finner inte så mycket. Tacksam för alla tankar och ideer.
Mvh: Burrat

XXL-kundblad
http://www.xxl.se/tips--rad/veckans-kundblad

Cykeln hos Giant
http://www.giant-bicycles.com/sv-se/bikes/model/xtc.2/7527/48167/

Giant XTC 2 hos XXL
Jag tycker det ser ut att vara ett riktigt bra köp! Har inte testat den cykeln men du får ruskigt bra komponenter för pengarna, speciellt för att köpa i fysisk butik och inte på postorder. Säkert en utomordentlig nybörjarcykel.

Giant XTC 2 hos XXL
Om du inte stod i kö i morse så är det nog försent. Den här typen av varor brukar de ha väldigt få av och syftet är att få in folk i butiken för att köpa annat. Inget fel i det iofs.

Giant XTC 2 hos XXL
Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> White Overkill, haha. Vilket sjukt namn på en
> cykel...

Hade varit ännu sjukare om dom haft en modell som hette "Power".

Giant XTC 2 hos XXL
Wibe skrev:
> Det står en i min hall nu! De hade ett gäng
> kvar!

Stockholm / Bromma ??

Giant XTC 2 hos XXL
Då har man tydligen köpt en cykel.
Blev en del velande mellan XL eller L (jag är 189cm), men det slutade med att det nu ligger en L i min bil och väntar på morgondagens premiärtur.

Känns bra. Fin cykel.

Giant XTC 2 hos XXL
Kom precis från Bromma och är nu ägare till en hoj. Cyklade hem på den o det kändes bra, får bli en tur i skogen imorgon. Kan meddela för andra eventuellt intresserade att det var 10-12 stycken cyklar kvar (S-XL) när jag lämnade butiken för en timme sedan typ.

//Burrat

Giant XTC 2 hos XXL
Har en kompis som ska dit och kolla på den åt mig. Svårt med storleken bara. XXL's storleksguide säger att jag ska L då jag är 180 cm lång. Är dom generellt sett mindre i storlekarna än Scott?

Giant XTC 2 hos XXL
johan_s skrev:
> Har en kompis som ska dit och kolla på den åt
> mig. Svårt med storleken bara. XXL's
> storleksguide säger att jag ska L då jag är 180
> cm lång. Är dom generellt sett mindre i
> storlekarna än Scott?

Jag provrullade en L idag och skulle gissa på att du sitter bäst på en M. Men det beror ju på mycket mer än bara din totala kroppslängd.

Giant XTC 2 hos XXL
Gissar också på en M då Rose's storleksguide säger det, Canyons också.
Så får jag chansa så blir det väl en M. Går nog att sälja utan förlust i värsta fall.
Tack!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp