Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Fan vad cykelvärlden vore tråkigare om det inte var för Nibali.
ooms sa:Nu händer det grejer!
bonbon sa:Vilken jävla seger av Cataldo. Först köra girot i tio år utan individuella segrar. Sen 218km i utbrytning. Sen hålla undan från herrskapet. Sen spurtseger framifrån.
+1bonbon sa:Vilken jävla seger av Cataldo. Först köra girot i tio år utan individuella segrar. Sen 218km i utbrytning. Sen hålla undan från herrskapet. Sen spurtseger framifrån.
kitzblitz sa:Härligt kul att titta på!
GoranS sa:Blir det Ecuador, Slovenien och Italien på pallen på söndag och i den placeringsordningen?
Har TL chansen att göra något skapligt resultat imorgon?
Miss Lycka 2.0 sa:
Usch vad avhakad jag är. Hade fått för mig att det var tempo imorgon och normal plattetappsavslutning på söndag. Klar bakläxa för mig.NLC sa:GoranS sa:Blir det Ecuador, Slovenien och Italien på pallen på söndag och i den placeringsordningen?
Har TL chansen att göra något skapligt resultat imorgon?
Nej, jag tror Nibali håller undan för Roglic men klarar inte av att ta in drygt två minuter på Carapaz. Däremot verkar Landa kapabel att ta en minut på Roglic imorgon vilket kanske kan räcka för att knipa en pallplats.
För söndagens tempo håller vi såklart tummarna för Tobias även om resultaten i de tidigare två TT-etapperna inte har varit lysande.