Happy Easy Delsjön, söndag 1500. Samling Franssons.

mary

Ny medlem
Trött i mössan efter en lyckad dammiddag. Förutser trots det ett cykelsug i morgon. Eftermiddag. Vill någon följa med?

mary skrev:
-------------------------------------------------------
> Kul, då ses vi om ngn timme!

Men... Det står ju 15:00 i rubriken?

Miche skrev:
-------------------------------------------------------
> Kanske om AndersS hakar på och tid finns över.

... men om det regnar då?

Tack alla för en riktig god runda i Delsjön, kul med lite nya ansikten också. Kan bara konstatera att det var allt för länge sedan man hakade på så här goa rundor, det får det bli ändring på framöver.

Riktigt roligt idag trots en vurpa, det var roligt att köra golfbaneslingan som jag tror den kallades.

Tack för en, som vanligt, ovanligt skojig tur! (Förutom min o cells kollision som lite orättvist bara orsakade skador på honom. Ursäkta igen för otydligheten!)
Fint att alla hjälptes åt att guida. Blåbärsstigen är alltid go. I dag komplett med blåbärsplockare. Golfbanerundan en bra avslutning. Trots att jag blev trööött mot slutet, vilket slog ut bla den delen av hjärnan som reglerar riktning... :) Nu ska här käkas!

Sådär, då har man ätit och vilat så man blivit människa igen efter en riktigt trevlig tur.

Det blev:
3 timmar.
21,3 kilometer.
411 höjdmeter.

2009-07-19.png ht=312

Tack alla för idag, det var en trevlig runda i (för mig) perfekt tempo.

Bifogar karta över hur vi cyklade idag:

Bilagor

• 20090719.jpg
    20090719.jpg
    90.3 KB · Besök: 19
Vi blev antastade av en taliban som informerade om att det var cykelförbud inom skogen. Han gav även onda ögat när vi möttes senare på en grusväg.

Miche informerade tillbaks att det inte finns något förbud och att herr taliban kunde kolla upp det själv med Länsstyrelsen.

Värst vad man blir trött av lite cyklande när man inte gjort det på länge. Gött var det i varjefall. Hoppas det blir tillfälle för mig att hänga med på fler rides snart.

//Anders

Tillbaka
Topp