[Happy ride]Änggårdsbergen gbg ons 21/4 1800

Westman

Aktiv medlem
Yo!

Dags för lite tekniskt stigsmisk med nerförsfokus tycker jag. AM-tempo uppför, alla väntas in, nerför som uppför. Ser ut som det kan bli lite symboliskt duggregn men det blir bara bra för greppet. Och syrenivån i luften.. Räkna med drygt 2h. Och baserat på tidigare veckors erfarenheter, ta med extraslang. =)

Samling 1800 vid entrén till botaniska trädgården.

haha extra slang...det gäller juh bara dig westis!! :P attans att man sitter nere i malmö imorgon då! hade juh vart kalas o tränat lite inför helgen!! nä elda på som fan så ses vi på lördag!!

Tyvärr inte idag, måste lufta löparskorna lite inför helgen så att dom kommer ihåg hur det känns att användas..

Eh, jag fick just en överbliven biljett till kvällens actionsport-filmfestival på draken, (http://www.elixirfilm.se/filmerna.html) så jag uteblir. Om ni andra vill köra ändå så kan säkert plumse guida! =)

Kör ängården imorrn istället, peacerich hade visst startat en tråd om en easy ride. Kanske blir det på den eller så bildar jag en alternativ grupp.

Jag hänger på också, har precis skruvat ihop cykeln efter multisport-VM i november så den är sugen på att få rulla lite...

Jag tycker det är uselt deltagande från Tommy(Mölndal) på Ängårdsturerna nu för tiden!!

Har han lagt av sig månne, eller behöver cykeln service för första gången?
Det var bättre förr..

/ Eriken

ha ha, vilket påhopp... Jo, jag har varit lite inaktiv den senaste tiden men så snart jag har fått upp flåset lite så kommer jag allt hänga med på turerna. Kör nog några solo-turer till först.

Ser fram emot att se dig här i Änggården också Erik.

/Tommy

Jag kör soloturer var o varannan dag och tycker ändå inte det går att få upp flåset??
Det måste vara fel på cükeln!!

/ Eriken

Jag kommer nog ska du se, till sommaren och Herman får vi få fart på!!

Tillbaka
Topp