[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Nu är värmen på väg, äntligen. Håller tummarna så det blir uppehåll också. Men oavsett väder, så blir det cykling på tisdag i Delsjöskogen. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Ajdå, skulle byta bush. Insåg dock, till min stora förtvivlan, när jag väl tagit bort den gamla att min nya inte passade. Får nu beställa 12.7mm bush. Apröv!

Någon som behöver 12mm? ;)

julio skrev:
-------------------------------------------------------
> Ajdå, skulle byta bush. Insåg dock, till min
> stora förtvivlan, när jag väl tagit bort den
> gamla att min nya inte passade. Får nu beställa
> 12.7mm bush. Apröv!
>
> Någon som behöver 12mm? ;)

Behöver du bara bussningen så har Jon på bikeplace dom i lager, han kunde även få hem hela kit på nån dag om du även behöver det.

Det blir arbete ikväll så jag missar detta, men tog en tur i Sandsjöbackka igår kväll så jag vet hur fint ni kommer att få det, leran fastnar fint på cykeln, så ut och gegga ned er...

Första kvällturen på länge.
Trodde jag fått upp flåset någolunda men det räckte inte till uppstarten iallafall.
Direkt upp o ner i bergodalbanan innan Härlandakärn gjorde mig illamående.
Men allt eftersom turen gick så funkade kroppen bättre o bättre så sista timman så kändes det ricktigt bra.
Mycket goa stigar idag även om en del klättingar tog musten ur mig.
Tackar alla för sällskapet.

//Gerry

Som alltid, lika kul och lika kuperat i Delsjöskogen! :-) Bra kört alla, det var en fin sommarkväll med efterlängtad värme. Endast en kort liten skur i slutet som man inte ens blev blöt av, annars var det uppehåll och fint väder hela vägen runt. Tack för ikväll!

/Leo

karta100518.jpg ht=539

20,3km blev det totalt och

banprofil100518.jpg ht=207

393m klättring.

Tillbaka
Topp