[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Dags igen, mer härlig cykling i Delsjöskogen väntar! Räkna med ett par timmar i bra tempo. Samling 18.00 vid korsningen Delsjövägen/Virginsgatan. Ses!

/Leo

ps. Sista passet innan Vätternrundan, sen är det vila. :-)

Vad snackar vi för medelhastighet? Har inte cyklat på två veckor så vet inte om man pallar med om det blir för snabbt.

Tgreen: Snittfart, vet inte, jag kör aldrig med cykeldator i skogen. :-) Fullt ös tills man kommer till en korsning där man väntar in alla, sen kör vi vidare. Dessutom kör vi mestadels på trixiga roliga stigar, där det inte alltid går jättefort, även om de kan vara riktigt svettiga uppför.

/Leo

Härlig sommartur :-)
Leo dyk upp i vintermundering (Coticen), och jag hade inte ett vinterplagg på mig även om IGGE påstod att mina nya regnskor var vinterkängor ;-)
Tack för sällskapet.
Nu ska här laddas för VR!
/Peter

Hejhopp! Fint väder och pigga cyklister, full fart och steniga stigar. Kan inte bli så mycket bättre. :-) Ok, lyckades punka igen, men får skylla på "hardtail ovana" då jag körde Soul idag. Den gick som ett skållat troll annars, både uppför och nerför, gäller bara att tänka var man sätter bakhjulet. ;-)

Vi var väl nästan tio stycken idag. Rundan vi körde var en hardcore variant av Rockstar, lite mer sten i början då vi började med Rolling Stones uppför - som vi även avslutade med nerför på hemvägen.

Tack för idag, nästa gång vi ses blir om en vecka! Nu laddar jag också om för Vätternrundan, ses i Motala!

/Leo

Hej,

Får också tacka för härlig tur över stock och massa sten. Bra ös i spåren hela tiden!
Får passa på att önska VR pojkarna lycka till på lördagen, håller tummarna för bra väder :-)

Mvh

-M-

Just ja, Camille var med en kort stund också, på fyra hjul! Han och grabben mötte oss vid Härlanda tjärns parkering, där vi kom cyklandes. Utan cykel men glad ändå! :-)

/Leo

Tillbaka
Topp