[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Ny runda på torsdag, ladda om så ses vi då! Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

ska nog göra ett försök får se hur jag klarar tempot, har inte blivit mycket cykling i vinter

Hallå boys..
Framgaffeln är äntligen i min ägo igen efter långvarig kidnappning av tyskarna..
Smäckte på sommardäcken precis så från och med tisdag är ja med o kör igen ;0)

Nästan så man klarar sig utan pannlampa nu?

Ja, det börjar bli ljust nu. Vi körde fram till 20.20 utan lampa, nästa vecka funkar det utan. :-) Det blev en kul runda, en ny stig som vi borde kört åt andra hållet, annars riktigt trixig. Sen hann vi med Hej Hej Hans Rey också, samt den snitslade banan som C-dale fixat. Bra kört alla, tack för ikväll! Vi ses på lördag om ni är sugna på landsväg, annars på tisdag i skogen.

/Leo

Kvällens karta: https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=215477727886721541532.0004d98e8b52024bac3fe

Ännu en rolig runda! benen var lite sega till en början, tror tisdagens tur satt sina spår :)

Ses på tisdag, eller på söndag om det dyker upp någon trevlig tur.
Lördag hinner jag antagligen inte då jag skall iväg på eftermiddagen.

Det kan tänkas att jag kör en söndagstur i skogen också. Låter ca fyra timmar lagom så kör vi 10.00 på söndag, med fika? :-) Skriver en tråd imorgon kväll, nu är det sovdags...Zzzz...

/Leo

Tack för gårdagens roligheter! Avslutningen var var fin. (inte bara solnedgången:)

IMG_1540.JPG

IMG_1542.JPG

IMG_1541.JPG

Blir det på söndag är jag där!
//Robin

Senast ändrad:
Där kom straffet för all cykling senaste veckan, benen var som cement. ;-) Bara att bita ihop och komma igen.

Daniel, ledsen om vi hängde av dig(?). Jag såg mig om när vi passerade kanotuthyrningen och då var du med men du måste tappat bort oss någon stans strax där efter. Vi körde ut på halvön bredvid teknikbacken.

En söndagstur låter inte dumt, då borde man hinna fylla på med energi igen!

/Jonas

Tillbaka
Topp