[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har cykelabstinens! Jordan, tid för racer idag/ikväll? Någon annan tid för racer? Hallu???? Och nej, har fortfarande inget helt bakhjul till cuben.

adrian? vem är adrian? måste har varit utan internet alltför länge =)

Vet inte om jag vågar köra med cuben. Har funderat på att slå till på ett nytt bakhjul istället för att lägga pengar på att låta solsta fixa det.... och då kan jag ju iförsig rasa det helt.

Men är nog mer sugen på räcer... om det inte regnar... =)

När skall ni köra?

Va arg du låter Bozz!!!

Te veckan kan jag alla kvällar.

Tack för inbjudan Frolicc. En dag till veckan kör jag gärna racer.

Ikväll en lugn tur på kilene troligen.

sedan golf (ja jag vet) i Årjäng lördag söndag.

DH i Sunne imorgon lördag, vilka hänger med?

Bozz, prova att kolla på monitorn istället. ;)

Slog på regionala nyheterna och vad får man höra och se? Jo Happyiten Jesper (jag har missat happynamnet) som nyss har blivit europamästare bland juniorer i seglingsklassen Laser. JÄTTEGRATTIS!

Jomensåatt: Jag vill köra utför imorgon, vi hörs under kvällen.

ha visper gött å höra av dej igen . ja kör gärna imorrn när de inte e os förstå . typ efter 14.00

Efter 14,00 funkar jätte bra för mig det.
skall vi köra stockfallet eller är du sugen på nått annat?
Jag är med på det mesta.

vi körde stockfallet igår så gärna nt annat idag. alstersleden kanske?

ere nån som uppmärksammat att vi fått ett happyfik i haga!!!!!happy kitchen!vårat nya inneställe?

Tack för sällskapet under gårdagskvällen. Hoppar över dagens tur. Blev en springrunda istället.

visper o ja hade en fin tur på skattkärrsleden o hittade lite nya roliga stigar

Någon som har en kropp att låna ut? min är utsliten...

det var en hård tävling i karlskoga igår med flera besök vid slalombackens topp. Totalt blev det ca 3 mil löp-orientering, 5,5 mil mtb-orientering och 1 mil paddling. Klockan stannade på 8 timmar och 14 minuter. Gick boret mig rejält på en kontroll på första sträckan och tappade ca 30 minuter, en hel del motivation samt konkurrenter att jaga. Kom ändå starkt på slutet och gjorde bra sista cykling och löpning. Synd att du missade det Bozz

Hallå Bozz.
Jo jag hoppar över springandet idag, skall iväg och Öva med bandet strax.
Tar kanske en tur med cykeln sen runt 19,00.

Jomensåatt: Nej, jag har seglat hela helgen... I veckan hänger jag gärna med på någon tur.

Med då frågar jag samma fråga till Buq.
Var det du som var med på bonäsleden med mig, Adrian samt bozz?

Sådär, nu har jag kommit till sidan 20 i den häringa tråden.

Vill ni höra lite statistik? Ja, jag tänkte väl det. Tråden startades den 14 augusti förra året och nådde årsskiftet på sidan 13. Detta ger ett snitt på ungefär 5 inlägg per dag för 2007.

Tråden är idag uppe i 62 sidor vilket ger ett snitt på det dubbla för 2008.

Bara så att ni vet! ;-)

Stats.jpg ht=332

Ha, ha, vilken snygg kurva Jansson99! Grymt positiv trend! För övrigt måste jag berömma din ambition att läsa hela tråden from the beginning.

bozz skrev:
-------------------------------------------------------
> kommer igen nästa år när hanna e fit!!

DVD (det vet du) bozz. Är så grymt sugen på att göra nåt mer aktivt än studera 10.000m-loppet från soffan. Var iof inte så dumt alls..

Och Vispers, nu får du ge dig med det här hårdkörandet - jösses, jag har ju ingen chans att komma ikapp dig nu!!!

/Hanna - tillbaks på jobbet, redan uttråkad och dessutom ont i höften (fast det beror troligtvis på att jag är på jobbet och inte hemma..)

Trevligt och höra ifrån dig hanna.
Hoppas allt är prima.
Jo och jag tänte mer så här att jag måste träna efter som du typ har 1000 ggr mer kondis än vad jag någonsin kommer att ha, så kan det vara kul om jag åtminstone kan ligga 1 km efter dig. när vi kör :D

Nu letade jag inte ihjäl mig men hur lång är sträckan för tävlingen i Forshaga imorgon? Är det någon som känner till startavgiften? Det stod inte så mycket info på länken Alexcykel.

Är någon ride annars planerad för måndag till onsdag?

Fett diagram där Jansson99. Vi tackar näringslivet och det offentliga som delsponsrar cyklisters Happysurfande. Cred till Boss, Visper och Jordan som även cyklar.

Jag vet inte hur långt det är eller vad det kostar. De som är med i en scf-ansluten värmlandsklubb kör gratis. Men det är nog rätt överkomlig kostnad. Vinnartiden blir säkert inte mer än 45 minuter för de som kör längst. H40 och äldre brukar köra kortare banor.

Senast redigerad av en moderator:
Jag har eventueltl skaffat mig en bristning i vänstra vaden, men jag är minst sagt väldigt sugen att testa ett kortare mtb-lopp. Får se om jag kan övertala kroppen att sluta motarbeta mig...

Tackar för hjälpen! Hinner jag smita tidigare imorgon kommer jag vara med. Ikväll får det nog bli en löptur i sunkvädret. Hoppla - svettovarning på mig. Väntar fortfarande på min bakdämpare så att det går att köra riktigt *rullar tummarna*

Om det är nån som inte skall med på tävlingen imorn så är jag med på en tur i valfri skog :D

Ja kan ta med mig en cykel upp till Forshaga. Vem vill åka med!!!

Vispers varför inte åka i Forshaga imorgon!!!

skulle jäkliogt gärna kör imorgon i forshaga men mitt bakhjul bor för tillfället på solstas verkstad. KONAmi, är du på ett racerpass imorrn kväll om det inte ösregnar/du skall till forshaga?

Skall se om jag lyckas få ihop en schysst SS cykel idag. Det är ingen som sitter på ett gammalt vevlager för fyrkantsaxel och en framklinga 22 tänders?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp