Happy Strängnäs [Strängnäs CK]

Tisdag 18/8 = 62 km (Bresshammar, Björkvik, Sanda, Lunda, Kilen, Malmby). Lite stig, lite asfalt, mest grusväg. 490 höjdmeter. 3 timmar. Mr E, MeraLeraConny, salkin och undertecknad - bra jobbat.

samma tur, eventuellt förlängd något, på lördag kl 9 från SMOL-gården.

Väl mött

/Niklas

MeraLeraConny skrev:
-------------------------------------------------------
> Idag då?
>
> Jag sticker kl 19.30 från SMOL. Skall vi köra
> LVG kanske!? Har inte bestämt mig..
>
> /C

Det blir LVG Racer från SMOL kl19.30

/C

Lika bra att erkänna, jag var tvungen att testa nya Racern idag. Jag slutade halv3 och kunde bara inte låta bli.... Men nu till cykeln den fungerar riktigt jäkla bra, bra komfort och bromsarna och växlarna har den där "känslan". Det gav verkligen mersmak på landsväg. Körde 4,3 mil på 1,39 , men då får man räkna på motvind och första träningstillfället på Racer. Jag ska nu ha träningsuppehåll som straff för att jag inte kunde vänta till ikväll:)
men det förtjänar jag men jag vill inte:(

/Niklas

Jag vill var med. Sitta i tröskan 12tim/dag nu.Om det regnar är jag med,men hur kul är det då.Ha det så bra.
Cheers/Paul

Tjena,
tack för d trevliga arr.senast, synd bara att jag cyklade vilse ;-)..
Har förstått att ni ska till Ludvika,jag med så vi ses säkert där.
Om inte annat så önskar jag er lycka till!!

MVH Jimmie (Mariefred)

Den rundan är kul! F.n man blir lite sugen på en såndära snobbtelefon :)
Min träningsnivå ligger just nu på -14...... När jag går i pension skall jag träna jättemycket.

/C

"KUL RUNDA"
Jag tycker att det var skittaskigt att ta mig (en nybörjare på en nyinköpt cykel) ut på stigar som man knappt kunde gå på. LOL
I enjoyed every minute. I only fell seven times.I just cant seem to get my feet unlocked quick enough.Thanks for waiting for me.Looking forward to the next ride.
Cheers Paul
PS Conny, the bike was great, it took me thru sections that I thought were impossible to ride.

Det blir en kortare LVG-runda idag. start 18:10 från Malmbyhus (värdhuset). Vi är tre so far som kör.
Sträckan blir läggesta->laxne->skottvång->åker och sedan strängnäs via malmby. Möt gärna upp och hjälp oss bekämpa motvinden.

Vem tänker köra Smeracet den 20/9 ? Och vilken sträcka,33km lr 66km?
Cheers/P

Senast redigerad av en moderator:
Det finns en mail som är sck@telia.com men det enklaste är ringa Niklas Zandelin nr 0705422735.
Vi har träningar på lördag kl 09:00 landsväg och söndag kl 10:00 MTB båda mötesplatserna är vid vasagården.
Lycka till och välkommen till klubben.

Hej det var så lite!
Ni som tänker köra vätternrundan nästa år kan maila mej (salkin911@hotmail.com) så gör jag upp en lista. Tanken är att dom som ska köra i klubben startar ungefär samtidigt. Jag tyckte det var bäst att börja så tidigt som möjligt med att kolla intresset.

/Niklas

Är det så alltså? Shitpommmesfrittes. Det är nästa helg va?
Jag skulle VERKLIGEN behöva träna.
Någon som har en skvätt EPO och lite ryssfemmor över?

Det blir nog 66 km om jag känner oss rätt (dumma, övermodiga och masochistiska).

Hejsan!

På lördag kommer jag och några happykändisar från sthlm till stränkan för att spika panel. Men på förmiddagen tänkte vi cykla lite stadsskogen. Vi har tänkt att cykla enbart stig, så det blir inget grusvägsnötande för oss. Vi siktar på att vara vid kvitten ca kl 10 (väldigt stor osäkerhet i den siffran). Jag hittar runt stadsskogsrundan utan probs men om ngn har lust att haka får ni gärna göra det. Någon får gärna guida runt connyrundan då jag säkert skulle lyckas villa bort mig på den.

Om ngn är intresserad kan ni pm:a mig så utbyter vi telefonnr.

mvh
/
Erik

Tillbaka
Topp