Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Smärtan blir avsevärt mindre om du gör det ofta, typ varannan vecka åtminstone för egen del. Det går mycket fortare då också eftersom det bara krävs ett snabbt drag överallt.setreus sa:Köpte en Braun Silk epil 9 och måste säga att jag är ganska nöjd. Det som är jobbigt är att det tar ordentligt lång tid, åtminstone första gången eller när man inte använt den på ett tag. I gengäld behöver man ju inte göra det så ofta... Om man tål smärtan är det nog en bra deal skulle jag säga.
Rattnalle sa:Smärtan blir avsevärt mindre om du gör det ofta, typ varannan vecka åtminstone för egen del. Det går mycket fortare då också eftersom det bara krävs ett snabbt drag överallt.setreus sa:Köpte en Braun Silk epil 9 och måste säga att jag är ganska nöjd. Det som är jobbigt är att det tar ordentligt lång tid, åtminstone första gången eller när man inte använt den på ett tag. I gengäld behöver man ju inte göra det så ofta... Om man tål smärtan är det nog en bra deal skulle jag säga.