happyride gbg imorgon?

darlingson

Ny medlem
happyride gbg imorgon?
...har förgäves väntat på ett happyride-inlägg inför söndagen ... är det nån som är intresserad av en happytur i änggården? ... jag åker gärna med men paxar sisteman-positionen ... om inte änggård så gärna nåt annat för min del ... sisjön delsjön?
/p3

happyride gbg imorgon?
Hej! Vilken tid vill du ut och cykla?
Sent eller tidigt?
Passar mig vilket som, så kom med ett förslag på tid som vi kan träffas uppe på toppen i Änggården så står jag där.
Kanske så tar jag med mig min grabb som då kanske vill vara med och dela på sistaplatsen.
Har nu inte cyklat på 3 veckor så det lutar nog åt en easyride.
Vad sägs om det?

Lasse B

happyride gbg imorgon?
Jag och Gonken kan haka på tidigast kl 11 men behöver vara hemma kl 16.
Änggården kanske?

[edit]: Vad sägs om samling utanför Botaniska kl 11? Är sugen på en ordentligt klurig runda dock.

Senast redigerad av en moderator:
happyride gbg imorgon?
Hej! Har vaknat med nackspärr:(
Ska försöka lea upp nacken.
Om jag inte är på plats 11:15 så får ni cukla utan mig.

Lasse B

happyride gbg imorgon?
...allt väl med mej... hamnade på fel klyka i nån y-korsning .... samtidigt som växlarna börjad eprotestera å det grövsta efter det sista lerhålet jag trampade igenom ... på plussidan så kan jag säga att det var några nya erfarenheter rikare tekniskt sett ... de blir bättre med andra ord! ... tack plumse o helena för en trevlig tur!
/darlingson.se alias petri

happyride gbg imorgon?
AH! Så det var det som hände... Det är nog nytt rekord i att köra vilse du satt nu, var inte Helena typ bara fem meter före? ;-)

happyride gbg imorgon?
...innan surhålet ja! ,,,sen tvärstopp o strulande växlar o sen var ni borta... lekte till o med indian o försökte klura ut vilket klyka ni tog ... men har för lite sitting bull i mej ... men nästa gång!!!!! då ska jag åka vilse me stil ;-)

Tillbaka
Topp