Harald Nyborg mekställ

Harald Nyborg mekställ
Som ställ för en hempulare är det klart godkänt. Lidl säljer samma ställ i en vårdrive varje år. Den började i måndags så ställen lär vara slut. Samma pris.

Harald Nyborg mekställ
Finns många trådar om det detta ställ å som nämns ovan så är det motsvarande som Lidl säger.

Jag har ett ifrån Harald som jag köpte för ett par år sedan å det funkar helt ok. Tror mest skillnaden mot dyrare ställ är foten tar lite större plats än på ett finare som tex ifrån Park.

Dvs funkar helt ok!

Harald Nyborg mekställ
Jag gillar iofs fyrbensstödet som gör att man kan vrida runt cykeln 360°. Dessutom går det att hissa upp den tillräckligt högt för att få vevpartiet i lämplig arbetshöjd. Stället är också rätt litet i formatet ihopvikt och relativt lätt.

Att ha det i en verkstad; nej.

Hemmabruk; definitivt, alla dagar i veckan.

Harald Nyborg mekställ
Sudden78 sa:
Köpte detta nyss och kan inte klaga. Riktigt bra grejer som andas kvalitet, trots det låga priset.

Andas kvalitet? Njaeeee. Det vill jag inte hålla med. Finns inget annat, eller om man använder det sällan så är det säkert funkis.

Harald Nyborg mekställ
marr sa:
Sudden78 sa:
Köpte detta nyss och kan inte klaga. Riktigt bra grejer som andas kvalitet, trots det låga priset.

Andas kvalitet? Njaeeee. Det vill jag inte hålla med. Finns inget annat, eller om man använder det sällan så är det säkert funkis.

Det är min uppfattning i alla fall. Både delarna i plast och i metall kändes stadiga och välgjorda. Jag måste säga att jag blev rejält överraskad, hade förväntat mig att stället skulle vara i alla fall lite rappligt, instabilt, svårmonterat och grovhugget, men det kändes betydligt dyrare än de 399kr jag gav för det. Nu är jag ingen cykelmekaniker, men jag har hyfsad koll på vad som är "Kinajunk" eller inte. Sen är det ju självklart inte "top of the line", men ändå.

Harald Nyborg mekställ
Det är ett eget märke Greenfield av Harald Nyborg, typ Yosemite för Biltema. Stället är sjysst för 399 spänn har det själv och är väldigt nöjd.

Tillbaka
Topp