Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ooms sa:Gamle lvg-cyklisten Michael Olsson vann för Serneke-Allebike. Vet dock inte om han också körde gravel.
ooms sa:Gamle lvg-cyklisten Michael Olsson vann för Serneke-Allebike. Vet dock inte om han också körde gravel.
Dave1979 sa:Många bockstyren idag. Är det tillåtet numera?
Dave1979 sa:Vet inte om den kom från en gravel men någon hade tappat en svart Rapha tröja i spåret, så visst fanns dem där.
ilar sa:Emil Lindgren kör helstelt.
gerrardsdobbar sa:Dave1979 sa:Vet inte om den kom från en gravel men någon hade tappat en svart Rapha tröja i spåret, så visst fanns dem där.
Hur är man byggd om tröjan bara slinker av under loppet?
Smarta vet jag inte om jag skulle kalla det, snarare har man inte tagit sig utomlands vid den åldern kan man lika gärna varva ner i korpen.NickPick sa:ooms sa:Gamle lvg-cyklisten Michael Olsson vann för Serneke-Allebike. Vet dock inte om han också körde gravel.
Ja gamle, men iochmed att landsvägdcyklingen är halvdöd i Sverige motför mtb i alla dess former så kanske han väljer det smarta?
JonasH72 sa:Fast alltså....det är väl typ ingen som bryr sig om vem som vinner det motionsloppet? Eller ja, om man inte ser större än lilla pluttlandet Sverige då. Frågar vi de stora cykelmärkenas verkställande direktörer tror jag knappt de vet att Cykelvasan finns...Bajker sa:På nåt sätt är det lite gött att allebike/Serneke får pisk på Vasan
Jag vet att det är ett tävlingslopp såklart. Men om man intalar sig själv att det inte är så noga vem som vinner det där folkjippoloppet (som ju är rätt mesigt, knappt värt att kalla MTB faktiskt) så behöver man inte hetsa upp sig så mycket över vem som vinner. Så det var bara en liten hjälp till den som inte ville se att Serneke/ Allebike skulle vinna. :-)Rompa sa:JonasH72 sa:Fast alltså....det är väl typ ingen som bryr sig om vem som vinner det motionsloppet? Eller ja, om man inte ser större än lilla pluttlandet Sverige då. Frågar vi de stora cykelmärkenas verkställande direktörer tror jag knappt de vet att Cykelvasan finns...Bajker sa:På nåt sätt är det lite gött att allebike/Serneke får pisk på Vasan
Motionslopp? Du har som vanligt inte riktigt koll på tävlingarna, då kan man lika gärna hålla fingrarna i styr från tangentbordet...
Min Fs väger 13kg.Teoretiskt sett hur mycket snabbare skulle jag bli med en cykel på 7kg. Körde på 4,50.ilar sa:Emil Lindgren kör helstelt.
Alpländare sa:Min Fs väger 13kg.Teoretiskt sett hur mycket snabbare skulle jag bli med en cykel på 7kg. Körde på 4,50.ilar sa:Emil Lindgren kör helstelt.
Alpländare sa:Min Fs väger 13kg.Teoretiskt sett hur mycket snabbare skulle jag bli med en cykel på 7kg. Körde på 4,50.ilar sa:Emil Lindgren kör helstelt.