Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

Det finns ju bra dokumentation till prylarna, men kanske inte till koncepten.
Och det är kanske inte i manualerna det hör hemma heller.
Hahahaha.
Jag fick med säkerhetsföreskrift och ett papper om garantin, i paketet jag just öppnade. Nu försöker jag hittat en teknisk beskrivning på sram.com, går sådär.
Fortfarande mycket bättre än till nästan alla andra tekniska saker man köper som konsument.
Det är inte översatt med ett program av nån som inte kan engelska, men annars vet jag inte. Jag handlar sällan tekniska saker som jag inte har nån form av utbildning på. Just dämpare har jag ingen på, trots att jag skruvar med tåg.
Men de 25sidorna som jag läste om en analog I/O enhet härom veckan, spöar allt jag sett från cykelvärlden. Och det är dokumentation som finns på nätet.

Om du läser det du får med i lådan så är det nog där det går fel
Jag kollade bara vad jag fick med. Men att ta en titt på det som följer med är kanske inte så manligt, men det finns en ekonomisk poäng. Jag vill att garantin ska gälla, och kunna cykla. Pajjar jag nåt så blir det dyrt och ingen cykling.

Jag kollade bara vad jag fick med. Men att ta en titt på det som följer med är kanske inte så manligt, men det finns en ekonomisk poäng. Jag vill att garantin ska gälla, och kunna cykla. Pajjar jag nåt så blir det dyrt och ingen cykling.
Va?

Ja, hur som helst tror jag inte service manual osv brukar följa med

Allt du söker kommer inte att stå där men det är väl bra att börja m det

IMG_3644.webp

Den här blev verkligen trevlig att cykla på. Jag var orolig att den skulle kännas för tung men den känns riktigt bra. Även impad av hur bra de mekaniska bromsarna är.

Tillbaka
Topp