Hitta reservdel till Brand X Ascend-dropper.

robwrnr

Aktiv medlem
Märkte när jag skulle byta vajer till min dropper att det verkar som att jag på något mystiskt sätt tappat den lilla svarta pluppen som ska sitta runt nippeln på vajern som fäster i droppern. CRC verkar ha just den delen men den är slut i lager. Någon som har tips på var jag kan få tag i en sådan eller om det går att lösa på annat sätt?

801C3C5B-28C2-4969-8560-0C96F47143CC.jpeg

88346665-5C26-42B4-96C6-E60289057EDF.jpeg

Nån sån plupp har jag inte på nån av mina tre Brand-X droppers.
Hmm, kan det vara så att jag inte haft någon till denna. Nästan säker på att jag har på min andra men den är nyare. Kanske är något som kommit till på senare modeller. Får nog ut och kolla om det sitter någon på den andra cykeln.

Intressant jag köpte en beggad brand x för Ngt år sedan å den pluppen ”saknades” även på den. På min andra brand x jag köpte ny 2018 så sitter det en svart plupp. Funkar utan plupp men tycker det löper mer ”smooth” på min med plupp. Kan det vara så att de såldes utan plupp? Känns dock som det borde vara plupp då hålet är så stort

Liten uppdatering. Gjorde en egen ”plupp” av en ändhylsa till vajerhölje efter tips från GMBN. Passade även på att serva droppern och fylla på med luft så nu är den som ny igen ??

1A58D3B0-27B7-4D0B-AC16-D07A665C3502.png

Har du länk till tipset på gmbn? Eller bild på hur du karvade till den? Eller borra du bara hål i sidan på en plupp?

Tillbaka
Topp