Hjälp med att identifiera cykel

Hej! Jag är ny här så hoppas jag gör rätt. Min dotters pappa gick bort för ett år sedan och nu vill hon sälja hans cykel. Hon kan tyvärr inte använda den själv. Det är en Specialized men vad är den värd? Vad kan hon sälja den för? Kan ingenting om cyklar.
IMG_2679.jpeg

Till att börja med - beklagar sorgen. Det ser ut att vara en Specialized Sirrus gissningsvis ca 10 år gammal. Borde gå att sälja för runt 3000 kr. Tvätta cykeln och pumpa däcken först bara.

Till att börja med - beklagar sorgen. Det ser ut att vara en Specialized Sirrus gissningsvis ca 10 år gammal. Borde gå att sälja för runt 3000 kr. Tvätta cykeln och pumpa däcken först bara.
Tack och tack för svar! Jag kollade runt själv, den ligger på ca 11.000? Vet att han gav runt 15 för denna. Den verkar ha vissa tillägg som inte ingår i grundpriset om min googling stämmer. Men som sagt vet inget om cyklar mer än grunder. Har fler bilder

Tack och tack för svar! Jag kollade runt själv, den ligger på ca 11.000? Vet att han gav runt 15 för denna. Den verkar ha vissa tillägg som inte ingår i grundpriset om min googling stämmer. Men som sagt vet inget om cyklar mer än grunder. Har fler bilder
Nypriset kan mycket väl vara 11000 men för en 10 år gammal cykel är det svårt att få mer betalt. Men visst, testa 5k och se om någon nappar.

Tillbaka
Topp