Hopp och lek i Uppsala Fredag 31 aug 17.00 utanför lepark!

AND.ers

Aktiv medlem
Hej, är det någon som är sugen på att åka runt lite i Uppsala och köra lite hopp osv. Tänkte åka ut till hoppen vid gamla uppsala och sen mest åka runt i stan och leta roliga platser. Har inte bestämt tid än men någon gång på eftermiddagen kanske passar?. Skriv i tråden om ni är intresserade så kan vi bestämma en tid att köra på.

Mvh Anders

Senast redigerad av en moderator:
Fanken, jag åker hem till Umeå ikväll.
Annars hade jag kommit med Peugeoten. Den går som ett skott :)

/Johan

haha :D du hade iaf åkt ifrån oss alla!. Jag tänkte dra ut runt 17.00 beroende på hur många som kommer alternativt tidigare/senare om någon har några önskemål. Mötesplats kan vi väl köra utanför lepark dit dom flesta hittar?.

17 you say. Låter bra.

Jag ska bara bli av med min förkylning. Jag var tydligen inte bara bakis igår, jag var även febrig och grymt förkyld. Hurra!

Jobbar dock stenhårt på att bli frisk.

Jag är iofs ganska förkyld idag, men jag skulle gärna haka på imorgon. Jag är rätt kass på hopp och lek, men kan ju behöva lite. Stora hoppen vid grustäkten, bankar jag, men de allra minsta funkar. Övar gärna bunnyhops.

Vad kör ni?

Vad vi kör? Stora feta downhillriggar byggda för att dr0pa til plat, såklart! :P (Inte direkt...)

Dr0p til plat är fett på. Lite sämre balans i hopp med det kan vara kul. Vore gött att landa en 180 med fullgungaren också...

Bunnyhop med heldämpat är ju som att hoppa höjdhopp i sirap.

Förstår att min fråga var lite otydlig, men vad jag undrade var nog snarare hur ni cyklar än på vad ni cyklar på.

Lite smådropp till plat låter förstås ganska roligt det också.

Iaf jag cyklar lite hursomhelst, langar inga stora saker men tycker det är kul att få lite luft under hjulen ibland.

jonzén: Orkar inte, är förkyld och börjar terminen på måndag. Saknar dessutom pengar till tågbiljetten. :D

det är bara att sluta upp senare :). Tänkte köra ett tag så ring på nollsju35-331471 så möter vi upp.

Den här lösdrivande studenten är fortfarande tokförkyld och får nog skippa turen... Fanihelvetesjävlaskit

flex-jobbarn är också förkyld och passar i förmån för mer kvalitativ och friskare cykling nästa vecka.

Förresten keffmonst såg jag dig sitta och slappa på en bänk inne i centrum på gågatan...

Edit: Igår alltså.

Senast redigerad av en moderator:
haha..igår var faktiskt en riktig dagdrivardag :P. Jag och en polare hade festat natten innan så vi var rejält bakis så vi hängde bara runt och käkade och fikade och satt på bänkar hela dagen. Kreativt sätt att fördriva en dag på.

keffmonst skrev:
-------------------------------------------------------
> haha..igår var faktiskt en riktig dagdrivardag
> :P. Jag och en polare hade festat natten innan så
> vi var rejält bakis så vi hängde bara runt och
> käkade och fikade och satt på bänkar hela
> dagen. Kreativt sätt att fördriva en dag på.

Svårt avundsjuk. Jag önskar att jag också var 15 år. Man skull ha käkat krummelurpiller.

Det är illa nog med alla studentslynglar i Uppsala utan dig bengt :-)

Mårten: Surt att du fått feber. Har sett fram hela sommaren åt att få cykla med mannen, myten legenden. Kom precis hem från semsetern och skall ut å cykla lite till helgen. Ser ut som det dröjer ett tag till då innan jag helt säkert får veta om du kan cykla eller inte.

Febern är nästan borta. Började dagen utan feber, vid 11 hade jag 38, 13 hade jag 38,7 och fett med svarta ringar under ögonen. Nu är jag feberfri igen. Jag hatar/fascineras av mitt immunförsvar ibland...

Lär väl ändå inte blir mycket cukling i helgen. Ev. ska jag ta en sväng med flickvännen på söndag. Ska bara se till att vara snuv- och hostfri först bara. :)

Känns bra att vara en legend. Men fatta vilket antiklimax det kommer bli när du får se mig cykla efter 3 månader utan att ha rört min riktiga hoj. :D

Nej, den är faktiskt inte körd sen nationaldagsriden när jag bromsade sönder min frambroms...

Hur gick det keffmonst? Blev det fett med dr0p til plat?

det blev feta dropp till platt i regnet ;). Det blev bara jag och min lillebror som dök upp så vi körde i typ 2 timmar. Lyckades köra sönder vevpartiet och bakväxeln ännu mer. (dom har knappt varit användbara i snart 3 månader och är ytterst temporärt lagade).

Jag provade att cykla lite nu i eftermiddags trots att förkylningen hänger kvar lite. Fick punktering efter 15 minuter.

Funderar allvarligt på att lägga ner den här skiten...

Nån som vill köpa min hoj? Den har White Industries-, XTR- och Fox-prylar samt en Windows XP-dekal. :P

keffmonst skrev:
-------------------------------------------------------
> Tänkte åka ut till hoppen vid gamla uppsala

Vad finns det för hopp där?

det finns lite dirthopp vid rödbokullarna där dom håller på att bygga om. Ut mot e4an precis vid eljusspåret vid rödbo. Det är några yngre killar som byggt en del och det finns även ett ramphopp. Helt klart värt att kolla in.

just denna gång blev det inte såå lyckat på grund av att alla var sjuka, det började regna, min cykel var trasig. Men vi har haft en lyckad tur i våras och om jag har tid så är jag gärna med på att ordna några fler (dock så är den närmaste veckan lite stressig för mig). Men nästa lördag kanske?.

Jag irrade omkring lite där precis men hittade bara stora jordhögar, får försöka igen när det inte är kolsvart ute.

Tillbaka
Topp