Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Makten sa:glitch sa:Fast du kör väl 29x2.6?
Rätt stor skillnad på det mot 27.5x2.3 så bara genom dimensionen bör du få avsevärt mer grepp och anläggningsyta.
Nä, men 27,5x2,6". Dock är de snarare 2,5" (~64 mm) i praktiken. Jag tror lågt tryck gör större skillnad än 2,6" vs 2,3" faktiskt.
Men, jag har kört en del andra findäck kring 2,3-2,5" och jag tycker nog Spez-däcken är bättre, om än marginellt. Därför är det lite förvånande om du tycker att samma gummiblandning och mönster funkar dåligt när det är blött, för så stor skillnad borde det inte vara.
Oskar sa:Funderar på att lämna tebaks det och ta ett vanligt Butcher istället. 909 gram är lite väl tungt för rådjursstigar.
glitch sa:Dåligt är väl en definitionsfråga, men märkbart sämre än Magic Mary som är mitt referensframdäck för närvarande. Jag tyckte det släppte lite väl tvärt i högre farter på blött.
weldion sa:Sitter här och snurrar runt beställningsknappen för en order på ett Hans Dampf 27.5x2.6” Speedgrip som bakdäck och ett Magic Mary 27.5x2.6” Softgrip som framdäck. Någon som har något att invända mot det?
Vikten är väl det som känns lite våldsamt.
Makten sa:weldion sa:Sitter här och snurrar runt beställningsknappen för en order på ett Hans Dampf 27.5x2.6” Speedgrip som bakdäck och ett Magic Mary 27.5x2.6” Softgrip som framdäck. Någon som har något att invända mot det?
Man vill inte ha lätta OCH stora däck. Det blir bara uselt. Så det blir nog bra:-)
larsaw sa:Makten sa:weldion sa:Sitter här och snurrar runt beställningsknappen för en order på ett Hans Dampf 27.5x2.6” Speedgrip som bakdäck och ett Magic Mary 27.5x2.6” Softgrip som framdäck. Någon som har något att invända mot det?
Man vill inte ha lätta OCH stora däck. Det blir bara uselt. Så det blir nog bra:-)
+1 Lätt, snabbt men lättpunkat ELLER greppigt, trögare men hållbart är det du har att välja på.
Sen finns det grader i helvetet (inom båda valen... ;)
BTW, vart beställer du ifrån och vart bor du? Behöver nämligen beställa ny gaffelpump (för minst 400psi) och letar någon att dela frakt med...