Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom är gjorda inför XCO-loppen förrförra året och ingår sedan dess i CX-banan så därför ser dom ut som dom gör.PatrikHA sa:Angående pumptracken så tycker jag den är toppen, men gärna då med en dirthoj, en stor fs funkar illa. En smidig ht kan nog också funka.
Detta är väl något off topic men för klarhet så är pumptracken gjord av Göteborgs Stigcyklister, med material från kommunen. Den är inte del av någon CX-bana eller XCO, alltså inte att blanda ihop med övrigt utspritt grus på samma kulle.emmer sa:Dom är gjorda inför XCO-loppen förrförra året och ingår sedan dess i CX-banan så därför ser dom ut som dom gör.PatrikHA sa:Angående pumptracken så tycker jag den är toppen, men gärna då med en dirthoj, en stor fs funkar illa. En smidig ht kan nog också funka.
(Vad jag vet är det enda CX-banan i Sverige med pump - men det finns ju inte många "permanenta" CX-slingor öht.)
(Pump helt ofjädrad är lite speciellt :-) )
Åh, där uppe i kröken. Tänkte på de fyra lite rejälare ner på banan.PatrikHA sa:Detta är väl något off topic men för klarhet så är pumptracken gjord av Göteborgs Stigcyklister, med material från kommunen. Den är inte del av någon CX-bana eller XCO, alltså inte att blanda ihop med övrigt utspritt grus på samma kulle.emmer sa:Dom är gjorda inför XCO-loppen förrförra året och ingår sedan dess i CX-banan så därför ser dom ut som dom gör.PatrikHA sa:Angående pumptracken så tycker jag den är toppen, men gärna då med en dirthoj, en stor fs funkar illa. En smidig ht kan nog också funka.
(Vad jag vet är det enda CX-banan i Sverige med pump - men det finns ju inte många "permanenta" CX-slingor öht.)
(Pump helt ofjädrad är lite speciellt :-) )
För de med Facebook har den egen sida, https://www.facebook.com/PumptrackSlottskogsvallen/
pbeijer sa:Är det isigt ute i skogen nu eller går det utan dubbdäck?
Zorander sa:Hur ser det ut i Delsjön inför helgen? Är det för blött? Det har ju regnat en hel del denna veckan...
ooms sa:Hur uppstod branden?
Men under den? Snön var ju snö i måndags men på cykelbanorna och de upptrampade snuttar längs grusåttan jag ser på vägen till jobbet har den blivit rätt otäck is sen dess :)Maakus sa:SNÖ!!! :D
Rattnalle sa:Men under den? Snön var ju snö i måndags men på cykelbanorna och de upptrampade snuttar längs grusåttan jag ser på vägen till jobbet har den blivit rätt otäck is sen dess :)Maakus sa:SNÖ!!! :D
Ha d gott. GlennMaakus sa:Fy fan va gött det var! Vättlefjäll var svingött! Bra med grepp! GÖTT!