Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1 (bor nån minut från ÄGB, orkar ändå inte ut)Rattnalle sa:Jag hade nog inte orkat släpa hit en cykel. Tycker ju inte att det är värt att försöka med skogen utanför dörren riktigt än :-)
Kniven sa:Stans Väg är väl som bäst just nu.
Ola sa:Var ganska bra i Änggården idag sen eftermiddag, det fanns is i skuggor emn var lätt att undvika,/gå runt, en del helt is och snöfria stigar. Körde med sommardäck, niemas problemas.
D i U sa:Ola sa:Var ganska bra i Änggården idag sen eftermiddag, det fanns is i skuggor emn var lätt att undvika,/gå runt, en del helt is och snöfria stigar. Körde med sommardäck, niemas problemas.
Vilket område körde du på?
Bring sa:Grisryggen, Piggsvinet, Trenduro, Hobo. Fina allihop idag.
De få isfläckar som finns är lätta att undvika. Lite mer snö/is på Hobo men helt oproblematiskt att köra utan dubb.Eric W sa:Bring sa:Grisryggen, Piggsvinet, Trenduro, Hobo. Fina allihop idag.
Fina som isfria?
reuten sa:Östra Långvattnet typ?
Eric W sa:Bring sa:Grisryggen, Piggsvinet, Trenduro, Hobo. Fina allihop idag.
Fina som isfria?
Sambal Oelek sa:oj! det var värst, äntligen är våren i sikte
Så där ser inte prognosen för Göteborg ut när jag tittar :-)kolan sa:Sambal Oelek sa:oj! det var värst, äntligen är våren i sikte
Det ser så ut.
EDIT: såg att någon redan postat en liknande sak :D
Rattnalle sa:Så där ser inte prognosen för Göteborg ut när jag tittar :-)
C-dale sa:HHHR är nu krattad från brantpartiet. Originalsträckningen plus ett par Svartvitt-varianter. Svartvitt-varianten från toppen har lite snö o ett par isfläckar, men är helt körbar.
Staffans Störtlopp med varianter har varit snöfria ett bra tag nu.
Skatås är blött men snöfritt det jag sett från grusåttan på väg till jobbet.kolan sa:Hur är föret på stigarna i östra Delsjön/Kåsjön/Puketorp ? Kaos eller?
Rattnalle sa:Skatås är blött men snöfritt det jag sett från grusåttan på väg till jobbet.