Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt. Bor i lägenhet och har en händig yta för biltvätt i anslutning till parkeringen, men där stryper hyresvärden vattnet så fort det börjar bli kallt. Det årligt återkommande dilemmat..Körde igår och väldigt bra förhållanden, dåliga ben så drog hem när de andra avslutade med Green Hell... körde dubbfritt såklart och inga problem alls, enstaka blöthåla men ingen cykeltvätt behövdes ?
Green Hell bygger bra ben ?Körde igår och väldigt bra förhållanden, dåliga ben så drog hem när de andra avslutade med Green Hell... körde dubbfritt såklart och inga problem alls, enstaka blöthåla men ingen cykeltvätt behövdes ?
Körde söndag, onsdag, torsdag. Inga konstigheter alls. Allt jag kört har varit kanon. Ska ut imorgon bitti igen. Det är riktigt hårt nu så det går riktigt fort. Tyvärr innebär det även att däcken inte riktigt biter som de brukar när man bromsar, så man får satsa när det inte måste bromsas.Någon som har varit ute i veckan sedan den senaste snön föll och vill bjussa på helgprognos för föret i DSO/ÄGB?
Delsjön igår var verkligen magiskt! Otroligt snabbt och hårt. Bor en liten bit utanför Göteborg och här kom det 5cm snö inatt, samma sak i stan?
Oväntat (för mig iaf) bra* nu, ingen direkt is under snötäcket utan iaf där jag körde idag (Sjöbergen) var det nästan greppigast där det var lite upptrampat, och halare där det var ospårat. Inte som vid förra köldknäppen när snön hade packats, smält och frusit..Delsjön igår var verkligen magiskt! Otroligt snabbt och hårt. Bor en liten bit utanför Göteborg och här kom det 5cm snö inatt, samma sak i stan?
Så JÄVLA kallt nu så fixar inte ÄGB. Kanske läge att öva lite pump under veckan, har bara pumpat i Skatås än så länge. Slottsskogens ligger precis vid brottningslokalen som brann ner va?Supernice i Slottispumpen! Nån med rapport från Ägb eller Delsjön?
Visa bilaga 468386Visa bilaga 468387
Så JÄVLA kallt nu så fixar inte ÄGB. Kanske läge att öva lite pump under veckan, har bara pumpat i Skatås än så länge. Slottsskogens ligger precis vid brottningslokalen som brann ner va?
Vägen vi tog upp var körbar, fråga inte exakt väg, hade fullt upp med att inte tappa bort Leo för att ha koll på vilka stigar...? inte vägen upp från åttan iaf, den var isig tidigare i veckan...Blir definitivt Delsjön i helgen. Körde du uppför och nedför Geten? Var lite isigt just där senast.
Visa bilaga 468735Visa bilaga 468736
Körde en runda i ÄGB nu. Det går att få upp riktigt bra fart vilket även innebär att det går att vurpa i hög fart. ?
Jäkligt lurigt grepp. Man tror man har grymt grepp tills man behöver bromsa eller svänga, då inser man att just där var greppet rätt kass. ?
Det kliar här också, är dock mer orolig för smältis än för lera. ?Någon som kan säga hur lerigt det är just nu i ÄGB eller Delsjön på en skala 1-10? :)
Kliar i fingrarna men vet ej om det är värt att köra haha
Uppe på kalhygget antar jag att det rinner av rätt bra, hur upplevde du resten/längre ner?Riktigt gött i DSO idag.
Visa bilaga 471886
Skulle tro nära noll is.. Det var lite halvsmälta rester på Advokatens och backen upp i Lilla Änggården i förrgår kväll när jag var ute en sväng, men i övrigt mest mjukt. Skulle tro att även de resterna försvunnit, eller iaf luckrats upp rejält nu.Jag tänkte ta en lätt sväng med lillan i Feva Star-stolen i ÄGB imorgon - hur ser isläget ut på gångvägarna och stigarna?