Hur dåligt kan det bli? Postnord levererar inte...
Har beställt en ny gaffel till MTBn från Merlin. Fick bekräftelse om att den gått iväg med beräknat leveransdatum idag 23/5. Blev i onsdags uppringd av någon kille från Postnord som frågade om han kunde komma och leverera mitt paket om 5 minuter, klockan var ca 11:30 när han ringde. Upplyste honom om att jag jobbar på dagtid. Inga problem sa han, du kan hämta det på terminalen i Arninge imorgon. Igår när jag kom hem låg det en avi från Postnord om att dom försökt leverera paketet igen och att jag kunde hämta det på den angivna platsen. Problemet var bara att där det skulle stå vart jag kunde hämta det stod det ingenting. Ringde till deras kundtjänst för att dubbelkolla att det var termnalen i Arninge som gällde. Tjejen kunde inte hitta paketet på det nummer som stod på avin... Efter en del dividerande kunde hon till slut hitta det på nummret jag fått av Merlin. Hon upplyste mig om att det gått i retur till England av någon anledning hon inte kunde se. WTF?!?!?! Hon lovade att sätta igång ett ärende och försöka stoppa paketet innan det lämnade Malmö och återkomma. Hörde inget tillbaka från dom förrän nu när jag fick ett mail från deras kundtjänst där dom säger att dom "ska försöka lokalisera paketet"
Vad är det frågan om? Om dom skickar tillbaka sakerna efter att ha sökt mottagaren två gånger på dagtid kan dom ju fan inte få speciellt mycket levererat eller?
Sensmoralen är väl att beställa prylar till jobbet istället.
Vad är det frågan om? Om dom skickar tillbaka sakerna efter att ha sökt mottagaren två gånger på dagtid kan dom ju fan inte få speciellt mycket levererat eller?
Sensmoralen är väl att beställa prylar till jobbet istället.