Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tycker min brain gaffel saggar lite väl mycket, typ 25-30%, ändå har jag pumpat in 150psi, måste upp över 200 för att den ska sluta sagga så jävla mycket. Hur mycket ska man ha i? på gaffeln står det över 125 men då saggar halva gaffeln..
Om du inte väger ca 150-200 kilo ;) så har du nåt fel på din gaffel. Jag väger 85-90 å 115psi tycker jag är lagom i sid Brain. då sjunker den inte ihop kanske 5%. Har du dualair eller soloair?
kakan_polen2 skrev:
-------------------------------------------------------
> Om du inte väger ca 150-200 kilo ;) så har du
> nåt fel på din gaffel. Jag väger 85-90 å
> 115psi tycker jag är lagom i sid Brain. då
> sjunker den inte ihop kanske 5%. Har du dualair
> eller soloair?
märkligt isf, då den va på service för nån vecka sen o dom sa ingenting..det är en solo tror jag, den har iaf ingen ventil under gaffeln..(väger typ lika mycket)
Kan vara så att det sitter en ventil under en insexskruv i fjäderbenet.
Har haft samma problem på en Reba, löste sig när trycket jämnades ut genom den ventilen.
Åkte till concept store och första domen lät att brain cylindern va trasig, kostar ca 2000 spänn..ringde dan efter och sa att den bara va fel inställd:)