Husqvarna?!

Husqvarna?!
ForesterGuy sa:
Kassler sa:
ForesterGuy sa:
Kassler sa:

Öh, håll dej till ämnet! ;-D

Oj, just ja!

Död åt alla med elcykel, alla på elcykel kör 90km i timmen i skogen, de är LIVSFARLIGA!!! Det är trots allt upp till 50-55mm breda däck som med hjälp av elcykelkraft sliter allt det rör med sig ner i helvetet!!!

Naturvårdsverket!

Lagen!

Elassistansen!

Dessutom har de HJÄLM, dårarna!

Helt sinnessjukt, helt jävla sinnessjukt.

Husqvarna?!
Plush sa:
ForesterGuy sa:
Om det blir mer restriktivt för skogscyklingen så beror det nog snarare på att alldeles för många cyklar på samma ställen och orsakar markskador. En elmtb sliter inte mer än en vanlig mtb.

+1

En elassisterad (som det faktiskt är i motsats till dom som skriver motoriserad) har inte möjligheten att riva sönder marken mer än vanliga icke elassisterade cyklar.

Varför inte är min stilla undran? De där 500-700 W i peakeffekt, överförs de till marken med magi?

Husqvarna?!
Erik O sa:
Plush sa:
ForesterGuy sa:
Om det blir mer restriktivt för skogscyklingen så beror det nog snarare på att alldeles för många cyklar på samma ställen och orsakar markskador. En elmtb sliter inte mer än en vanlig mtb.

+1

En elassisterad (som det faktiskt är i motsats till dom som skriver motoriserad) har inte möjligheten att riva sönder marken mer än vanliga icke elassisterade cyklar.

Varför inte är min stilla undran? De där 500-700 W i peakeffekt, överförs de till marken med magi?

För att dom troligtvis har större greppigare däck av anledningen att man kan. 500-700w kan typ alla hålla här i minst en minut.

Husqvarna?!
BjornR sa:
Erik O sa:
Plush sa:
ForesterGuy sa:

+1

För att dom troligtvis har större greppigare däck av anledningen att man kan. 500-700w kan typ alla hålla här i minst en minut.

Ännu bättre, då kan man klämma ner 1000-1500 W i bakhjulet på en el-mtb.

Husqvarna?!
ForesterGuy sa:
Min moral säjer "Inte störa, inte förstöra."
Under höstturen var det inte jag som kastade energigelsförpackningar i skogen och närapå körde på vandrare, killen på konventionell mtb framför mej däremot...
Gôtt att du är så redig. Änna en praktsvärson.

Husqvarna?!
emmer sa:
ForesterGuy sa:
Min moral säjer "Inte störa, inte förstöra."
Under höstturen var det inte jag som kastade energigelsförpackningar i skogen och närapå körde på vandrare, killen på konventionell mtb framför mej däremot...
Gôtt att du är så redig. Änna en praktsvärson.

Jag har faktiskt blivit kallad svärmorsdröm i en tidningsartikel i min ungdom...?

Husqvarna?!
Helt j**la otroligt Kassler!

Kom på mig själv att jag höll andan medans jag läste ditt inlägg!

Någon med koll skriver på Happy!

Hipp Hipp Hurra!
HONOM Ska Vi HA!

Tack!

Tillbaka
Topp