Hyra MTB i Skåne?

chrer463

Ny medlem
Hyra MTB i Skåne?
Hej,
Någon som kan tipsa om något ställe där man kan hyra MTB? Jag bor i Lund i Skåne så något i närheten vore ju bra. Tänkte så man kan hyra över dagen och gärna kan cykla lite MTB i närheten av där man hyr också.

Både Genarp och Söderåsen verkar ju ha lagt ner sin uthyrning.

Tack på förhand!

Mvh, Christopher

Hyra MTB i Skåne?
Hej igen,
Frågan är aktuell igen då några vänner ska på besök och funderar därför på att ta med dem till Söderåsen. Vet ni någon som tillhandahåller uthyrning av MTB och gärna guidning i området? Söderåsen adventures har ju som bekant lagt ner.

Tack på förhand! Mvh, Christopher

Hyra MTB i Skåne?
Hej,visst är det jag som hyr ut, men som sagt min cykel är bara ett exempel på cyklar att hyra. Ville bara dela med mig av att jag tycker det är en bra tjänst i allmänhet när det handlar om att hyra cyklar. Ledsen om det kom fel ut.

Hyra MTB i Skåne?
Ravlunda cykeluthyrning, och man kan då cykla runt Brösarp och ut till Haväng. Bökigt på en hel del ställen, men fantastiskt vackert. Inget för nybörjaren.

Hyra MTB i Skåne?
JMartin sa:
Hej,visst är det jag som hyr ut, men som sagt min cykel är bara ett exempel på cyklar att hyra. Ville bara dela med mig av att jag tycker det är en bra tjänst i allmänhet när det handlar om att hyra cyklar. Ledsen om det kom fel ut.

Har det fungerat bra?

Tillbaka
Topp