Intressekoll -Stigcykling sundsvall

Låter ju kalas... tror inte att min handled pallar med i morgon dock. Var ute på en liten tur uppe på Södra idag, och det var nog lite för tidigt, för nu klarar jag knappt av att skriva det här.

Hade varit ett perfekt tillfälle att inviga min P7-lampa annars, hoppas att höstvädret håller i sig ett tag till :)

Du får kurera handen och återkomma någon annan dag vi kör.
Hoppas på finväder ännu ett tag så vi kan köra några turer till innan snön kommer.Kanske det blir dubbisar på och fortsatt körning. vem vet. Håll koll på vår hemsida.

/ Kent

Jäklarns vad synd att jag är uppbokad på annat idag/kväll. Det hade varit riktigt roligt att trampa lite. Det har blivit pinsamt lite cyklat i sommar. Hojta gärna till här när ni kör näst runda. Vad brukar det bli för distans och tempo på rundorna?

Vi försöker köra varje måndag Så länge det går. kl 18,00 Öde skola Alnö.
Blir ca 20-30 km åkning lite beroende på teräng. i tid ca 1,5-2 tim/gång.
Gå in på hemsidan för o se när o vart vi cyklat (Diskusionsforumet cykel)
Vi var 10 st som körde i går en lite längre tur (tidsmässigt) några trixigare partier skulle passeras.

http://ankarsvik.nu

/ Kent

Alnö Race Team

Blir det någon alnö-tur i morgon eller har ni lagt ner för säsongen? Ser ut att bli kallt, men det är ju rätt torrt och isfritt, iaf här i stan.

Solen skiner och nu börjar jag vittra mtb-luft efter vinterdvalan. Nån som prövat att ge sig ut i skogen än? Hur ser det ut på norra berget? Brukar väl bli snöfritt lite tidigare än här på södra sidan...

Jag har tyvärr inte hunnit ut något i skogarna, men förra helgen var det en hel del snö kvar i terrängen. Borde vara cyklingsbart på en del håll nu snart. Dags att kränga av dubbisarna nu.

Hojta till om det ska cyklas något.

Var uppe på norra och kollade lite, verkar vara cyklingsbart, så det är nog stor risk att det blir en liten tur i morgon eller på söndag. Har prexist dunkat på Wicked Will tvåtrettifemmor på Järnhästen, så det kliar som attan i cykelbenen!

Tillbaka
Topp