KAC, Kanis action center

KAC, Kanis action center
Har preliminärt öppnings datum Torsdagn den 1.a Juni 2006
OM ni inte har uppdaterats på KAC - kan ni se en del info. om bikespotet på www.freeridehub.se under bikespot - Älvsbyn.
I vilket fall som helst så önskar vi er hjärtligt välkommna till denna feta öppningshelg med massor av live-band, showrooms, workshops, god mat, kall öl och massor av andrenalin sporter på centrat.

Mvh fredrik, Hampus, Stig

KAC, Kanis action center
Det är inte alls långt, när man är där är det väldigt nära.
Sen är det bara att haijka med connex (norrlandståget) som stoppar ca. 800 meter från KAC från Sthlm central.
billigare än att åka till Åre är det också!!

KAC, Kanis action center
Låter trevligt. Hoppas ni eller någon arkeolog påminner alla happyiter lite längre fram också. Vi kanske kan ordna så flera happyiter åker ihop då, så kan vi få med hojjen så slipper iaf jag deppa över att den är hemma och ensam. Billigt och fetbra om vi blir några stycken!

Hur var det nu Nalle Puh sa... jo! "Där är där, där man inte är och här är där, där man är." Eller om det var tvärtom.

KAC, Kanis action center
downhilldesign skrev:
-------------------------------------------------------
> > Det är inte alls långt, när man är där är det
> väldigt nära.
> Sen är det bara att haijka med connex
> (norrlandståget) som stoppar ca. 800 meter från
> KAC från Sthlm central.
> billigare än att åka till Åre är det också!!

OK, jo det låter bra. nu verkar ju nya regler vara på gång i SJ så man ska få ta cyklar på tåget. Hörde ryktas att det inte gick några tåg till KAC. Plötsligt ökade sannolikheten att man kommer ganska mycket.

KAC, Kanis action center
Alla tåg som går Norrut från södra Sverige - stoppar i lilla men vackra älvsbyn.
Jag hoppas all som har möjlighet att komma , kommer - då vi vet att ni inte kommer att bli besvikna på vad Hampus med alla hans vänner och medhjälpare denna sommaren har tillverkat och arbetat på.
Mycket mer ligger på pappret, och kommer att smäckas upp innan öppningen till sommaren 2006

rock on.
mvh fredrik

KAC, Kanis action center
alla byggen ni gjort hittils har ju verkligen varit 10-poängare. I alla fall ser det ut som det. Men är det bara hälften så bra som det ser ut är det värt ett besök redan nu...

Senast redigerad av en moderator:
KAC, Kanis action center
Yeppo, jag måste säga att vi är stolta som tuppar över utvecklingen.
Samt att vi kan visa att en liten och någorlunda "död" bygd kan prestera detta.
Ett STORT tack skall riktas till älvsbyn`s kommun som gjort detta arbete och projekt möjligt.

Nu finns det inget som tyder på att liknande projekt inte kan verkställas på liknande orter i Sverige, nu finns det en referens som alla eldsjälar och bikers kan hänvisa till och påverka cementrövar på kommunhusen.

support your local mountain.

KAC, Kanis action center
downhilldesign skrev:
> > Var skriver du artiklar?

Antar att det är mig du mernar? Här, på happymtb.
Och det finns ett skäl till att jag skriver "reportage", jag är inte professionell journalist.

KAC, Kanis action center
*micke* skrev:
> downhilldesign skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > > Var skriver du artiklar?
>
> Antar att det är mig du mernar? Här, på happymtb.
> Och det finns ett skäl till att jag skriver
> "reportage", jag är inte professionell
> journalist.
>
>
>
> Chill man, chill.

okkidokki - man, jag förstod det när jag tittade lite närmare, du är moderator ju.

KAC, Kanis action center
Jaqg hittade till eran sida för några veckor sen, fan va kung det kommer bli, nära å bra från Umeå! Eller, inte jättenära, men ändå!!

Såg att min kära granne har varit och hjälpt till där uppe =)

KAC, Kanis action center
Yes, vi har haft mycket god hjälp med ett antal eldsjälar som brinner för sporten, dom ska ha en stor eloge för all muskelkraft som har brukats denna sommaren, i April kör vi igång igen med ytterligare förbättringar och utbyggnationer av KAC.
Hoppas du kommer till öppningshelgen och våran stora festival vi kommer att hålla då!

Mvh fredrik

Tillbaka
Topp