ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] Brevet 600k Malmö 9/7 - Blekingerundan
Kan se att de alldeles nyss kommit till Malmö. Bilden på Facebook saknar aningen i upplösning, men det borde vara en tid kring 26:40.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:Det blev både busskurer och fosterställning i dike. Inget hjälpte. Men som sagt, jag är inte bitter. Det var en fin runda och väldigt fina vägar. Fint i 40 mil. Sedan blev det lite jobbigare. Tydligen hade gruppen haft värsta skyfallet från Hörby. Så jag är rätt nöjd med beslutet att bryta. För att addera misärväder på redan slutkörda ben skulle inte varit en lyckad kombo.
NLC sa:På plussidan verkar det iaf som att bänken var mer än full ligglängd!
Jeppe_E sa:Gjorde en liten jämförelse med förra årets 600k.
De första 400k hade vi ett rullsnitt på 29 km/h jämfört med förra årets 26,5. Jag vill dessutom minnas att det blåste mer denna gången. Så det är kanske inte så konstigt att batterierna tog slut. Kanske skulle kopplat in powerbanken, inte bara till min Garmin. ;)
ohellstrom sa:Jeppe_E sa:Gjorde en liten jämförelse med förra årets 600k.
De första 400k hade vi ett rullsnitt på 29 km/h jämfört med förra årets 26,5. Jag vill dessutom minnas att det blåste mer denna gången. Så det är kanske inte så konstigt att batterierna tog slut. Kanske skulle kopplat in powerbanken, inte bara till min Garmin. ;)
Vad var totalsnittet fram till dess? Gruppens storlek?
3.5 timme kvar tills maxtiden går ut. Du hade hunnit... ;)
Jeppe_E sa:ohellstrom sa:Jeppe_E sa:Gjorde en liten jämförelse med förra årets 600k.
Vad var totalsnittet fram till dess? Gruppens storlek?
3.5 timme kvar tills maxtiden går ut. Du hade hunnit... ;)
Vi var tre förra året, men det var mer mystempo. I går/natt var det mer åka av det. Det handlar inte så mycket om att hinna. Mer att orka och att inte vara en trafikfara på vägen :)
29h 7min gjorde vi det på förra året. Misstänker att jag hamnat där någonstans om jag hade orkat fortsätta. Men men... :)