[Kalender] Grycksbo höstenduro

För att förvirra ytterligare så är det ingen app :) Webbaserat tidtagningssystem, jag har inte kört det förut så det blir ett test.

Ss1 klar
DSC_0321.JPG

Jag gillar vägbeskrivningen, U-T. Nedlagd mack och pizzeria! Kör man förbi bruket och den nedlagda konsumbutiken också? Ha en fin dag!
/T-J

Riktigt härlig o kul dag ?
- Och tack för kedjelåset, var värt sin vikt i guld ? Men vill såklart swisha o betala för det, på vilket nummer till vem kan jag swisha?

Bilagor

• 1FF7F86C-1CD0-46C9-ABE5-FFB194D0FEF0.jpeg
    1FF7F86C-1CD0-46C9-ABE5-FFB194D0FEF0.jpeg
    258.8 KB · Besök: 156
Cyklade ni nåt också eller åt ni bara å värmde er vid brasan??? Va e resultatlistan? Actionbilderna? De glidande drönarsekvenserna och de episka filmklippen som får oss soffpotatisar att häpna av avund???

...inte alls avundsjuk...

Tack för ett riktigt bra arrangemang och burgare!
Riktigt skoj och grymma stigar trots lite fel cykel för ändamålet.

Video från dagen:

Tack för en kanondag allihopa och framförallt Tomas med crew! Nästa gång blir det fullgungarn tror jag, de två sista sträckorna blev det lite väl jobbigt att försöka stå på med hardtailen...
Grycksbo bjöd på riktigt fina sträckor!!

Jag tyckte det var klockrent! I alla fall till den här typen av tävling. Om inte alla ska följas åt så att man behöver funktionärer så gäller det att nummerlapparna är tydliga. Men det går iofs att banda en chikan vid målet så de inte kommer så fort.
Hur som helst riktigt bra system!!

Nu har jag fått hem och testat min Shockwiz, så pontusolofsson och tobgren kan säga till när ni vill utnyttja er gratis veckohyra värd 400kr! Instruktion på svenska finns och har ni monarch-dämpare så kan jag hjälpa till att shimsa också ;)

UrTomas sa:
Nu har jag fått hem och testat min Shockwiz, så pontusolofsson och tobgren kan säga till när ni vill utnyttja er gratis veckohyra värd 400kr! Instruktion på svenska finns och har ni monarch-dämpare så kan jag hjälpa till att shimsa också ;)
Najs! Finns det möjlighet att ta det till våren? Min enduråå skriker som en liten gris vid trampning, tror den behöver några nya lager först och med tanke på mina mekfärdigheter så kommer det väl ta hela vintern för mig ?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp