Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska detta bli min debut i happy/easyride-sammanhang? Nåja, lite förkylning kvar så avvaktar till imorgon innan jag spikar nåt. En viktigare fråga: Kan jag isåfall ansluta på något bra ställe, cyklar från mölndal och tänkte väl nåt i stil med "ljunghöjden" men det kanske inte är bestämt hur turen ska gå? Vill ju inte vara helt slut pga transportsträckor...
Haakan skrev:
-------------------------------------------------------
> frigge__ skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Va kör folk med för typ av däck i
> > Änggårdsbergen då?
>
> Det här var något nytt. Optimera däckval
> beroende av var easyriden går! :)
Morgan M skrev:
> Attans, jag missar detta imorgon, hade varit kul
> med Änggårdsbergen då
> jag sällan cyklar där annars. Missar för
> övrigt nästa två onsdagar också...
>
> /Morgan
Antar att du inte gråter så värst mycket pga att du missar de följande 2 onsdagsturerna :).
Fan! Drabbad av dagis (snuvig) så jag missar nog dagens tur :(
Hoppas dock på, nu när jag skrivit att jag stannar hemma, att jag blir anti-jinxad och blir frisk om några timmar :)
A. Bengtsson skrev:
> Ska detta bli min debut i
> happy/easyride-sammanhang? Nåja, lite förkylning
> kvar så avvaktar till imorgon innan jag spikar
> nåt. En viktigare fråga: Kan jag isåfall
> ansluta på något bra ställe, cyklar från
> mölndal och tänkte väl nåt i stil med
> "ljunghöjden" men det kanske inte är bestämt
> hur turen ska gå? Vill ju inte vara helt slut pga
> transportsträckor...
>
>
> //Andreas
Förkylningen känns ok, tänkte att cykla! frågan kvarstår dock, kan jag möta upp er någonstans runt ljunghöjden eller bortåt eklanda?
A. Bengtsson skrev:
> A. Bengtsson skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ska detta bli min debut i
> > happy/easyride-sammanhang? Nåja, lite
> förkylning
> > kvar så avvaktar till imorgon innan jag spikar
> > nåt. En viktigare fråga: Kan jag isåfall
> > ansluta på något bra ställe, cyklar från
> > mölndal och tänkte väl nåt i stil med
> > "ljunghöjden" men det kanske inte är bestämt
> > hur turen ska gå? Vill ju inte vara helt slut
> pga
> > transportsträckor...
> >
> >
> > //Andreas
>
> Förkylningen känns ok, tänkte att cykla!
> frågan kvarstår dock, kan jag möta upp er
> någonstans runt ljunghöjden eller bortåt
> eklanda?
Jag cyklar transport från eklanda till botaniska. Rondellen vid ica maxi ca 1730. Pma om du vill möta upp.
Kommer ej, hojen blev kvar på verkstaden med växelvajer som nästan sågat igenom vevpartiet på ramen,vet ej om det går på garanti bara 3 mån gammal hoj och förmodligen dom som har monterat vajern för nära ramen:(
En helt underbar tur i Ängården. Riktigt underbara utförslöpor!!! Ängården är RIKTIGT bra!!!! Härligt gäng blev vi med!! Kul med omväxling av terräng och att de blev Ängården. Torrt och snabbt i skogen!! kanon val av stigar!! kort och gott.... En toppen ride!!! Tack stenmark och övriga.
Vi syns och hörs!!!
//jocke//
Bara att instämma i hyllningskören. Änggårdsbergen är grymt underskattade. Känns som att man ibland får mycket mer tillbaka för klättringarna med långa roliga utförslöpor än i delsjön. Röstar för att vi lägger lite fler måndagsrider i Änggårdsbergen.
tropfrog skrev:
> Tack för en fin tur. Det helt oväntade droppet
> på slutet var grädden på moset.
>
> Vi ses väl på fredag:
> http://happymtb.org/forum/read.php/1/2223980
>
> MVH
> Magnus
Jag får oxå tacka för idag. Men jag fick punka efter droppet i Eklanda. In med ny slang, då va ett fabrikation fel på den. Skit oxå!!
Så gick till kollegan i Eklanda å tänkte han kan kanske ha en slang, nepp. Så det blev en tur i hans bil till ICA för att köpa lagningslappar, funka dem NEJ....
Så då va det bara att gå hem genom en mysig bäcksvart skog till Botaniska, framme vid 21:40
Tur att jag fick låna kollegans dotters pannlampa.. Dax att inhandla en bra lampa nu.