Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om Bring får tummen ur och levererar min soffa i någorlunda tid imorgon så är planen att hänga på.
Men eftersom leveransen skall ske någon gång mellan kl 13-18 så antar jag att dom levererar vid 17:59...
per.e skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur tekniskt är det? Dödsbranter och långa
> drops eller bara svårforcerade stigar? Klarar man
> sig med en HT?
> /Per
Brukar vara ganska tekniskt med både dödsbranter och enstaka drops men tempot är inte högre än att du i princip kan gå snabbt och hänga med runt. Det går dessutom utmärkt att hänga med precis överallt på en HT, det handlar bara om skills :)
stenmark skrev:
> Idag får vi se vem som är man och vem som är
> mus :)
> Sverker har redan vikit ner sig och raporterat att
> han inte tål vatten.
Det måste vara svårt att bo i Sverige om man inte tål vatten. Indiebandyskada?
Rattnalle skrev:
> Rikitigt fint cykelväder idag. Ska faktiskt bli
> kul att vara ute och bli ordentligt blöt för
> första gången på länge :)
Kalastur. Leran var mjuk och fin och sög inte fast hjulen så farligt heller. Jag stack upp till cykeltvätten efter min spurt på slutet om ni undrade vart jag tog vägen.
Nästan 2 mil fick jag ihop enligt GPSen men då var sista 6km transporten tillbaka. Inte illa men så tyckte jag att vi höll ett ganska högt tempo ändå.
Jag missade nog er med några minuter. Var tvungen att byta kedja och det drog ut lite för mycket på tiden. Tog en vända själv i stället i det ljuva vädret.
Min hörsel svek mig inte Rattnalle...det var en eker som smällde av när jag stanna och kolla hjulet. Igen, tur att Canyon Sverige skickade dubbel uppsättning fälgar. Men ändå.
Tack för idag.
Var riktigt kul och ett bra träningspass.
Blev lite seg på slutet, svårt å få upp tempo med Fattisarna på grusväg.
/Synes
brummeln skrev:
> Min hörsel svek mig inte Rattnalle...det var en
> eker som smällde av när jag stanna och kolla
> hjulet. Igen, tur att Canyon Sverige skickade
> dubbel uppsättning fälgar. Men ändå.
> Tack för idag.
> Var riktigt kul och ett bra träningspass.
> Blev lite seg på slutet, svårt å få upp tempo
> med Fattisarna på grusväg.
> /Synes
Där ser man. Dags att kolla ekerspänningen på alla ekrar då kanske för något verkar ju spöka. Trist oavsett att grejerna inte håller. Så hårt tyckte jag inte att vi körde idag heller och så kraftig som din cykel är borde ju hjulen också vara därefter kan man tycka :)