Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
@SihvosenPoika:
Om du har bra kondition så är det nog inte några jätte
problem men räkna med att ligga sist. Men som Perr S säger
så är det nog bra att börja med Easy tempo, vet inte hur
frekventa de är nu under vintern. Ett annat alternativ är
att testa en helgtur då de är lugnare tempo på dem.
Kan tyvärr inte... Men om ni kör runt Puketorp kanske vi ses ändå. Drar ut med lampa och hund senare. Det är fruset i mark men lite blött här och var. Kanske isfläckar om det fryser på.
Det var kanonföre ikväll! 0.5 cm snö, stenhårda stigar, alla lerpölar(ok, 99%) frusna - dock inte bottenfrusna. Funkade perfekt utan dubbdäck, väldigt få isfläckar. Det rullade på bra, helt fantastiskt väder. Inte kallt, inte för varmt, snön var torr. Tack för ikväll, vi ses på torsdag!
Tack för kvällens skrattfest! Ni som stannade hemma missade årets bästa tur!
Cykeln var nästan helt ren när jag kom hem, blev nog smutigare på sträckan
mellan bilen och ytterdörren än på 2 timmar cykling i skogen :)
Hoppas lerpölarna fryser lite till för ett par isar sprack när jag körde över...
Var ute lite sent. Stötte däremot på Fete Albert, DampHans och något jättefett på hemmastigarna. Ossie sniffade glatt efter svettlukten.
Nästa gång kanske...
Vill påminna alla om att hjälpas åt att kolla så att alla kommer förbi när det passerar stora mängder löpare eller annat som är i vägen. Jag och Martin hamnade på fel sida jätteklungan, när de hade passerat var ni puts väck. Lite trist att bli avhängd innan vi ens kommit in i skogen. ;-)
Som tur var hade Stewart passerat Franssons och sagt att det skulle cyklas från Skatås 18:30 så vi hängde på den turen istället. Bra tur och fina stigar!