[Kalender] [Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum
Jahapp, det var väl en sorglig cykel det här :-)

130725.jpg

Men å andra sidan, ska det ändå gå sönder så finns det knappast en bättre dag. Jag fick en mysig promenad ut ur skogen och en lugn och skön cykeltur hem genom sommarkvällen. Enda växeln som fungerade var 32/28 så jag hade en smått fantastisk snitthastighet på 11,6 från Utby och hem. ;-)

Ny växel är på väg från Tyskland, hoppas den kommer på måndag eller tisdag. Tack för idag, det var jättekul så länge det varade!

/Jonas

Tackar för guidning och sällskap.
Riktig propaganda cykling idag!

Drub visade sig vara en äkta kompis och levererade punkapaus när den behövdes som bäst.

Surt med växeln Jonas.

/Tobias

Det kan inte bli mycket bättre än så här! (bortsett från min semester kondis :) )

Grymt bra stigar och fortfarande sjukt torrt, lyckades ändå hitta ett lerhål någonstans i Paradiset.

Hinner tyvärr inte cykla på söndag, är riktigt sugen på vättlefjäll men får prioritera annat
denna gången. Syns på tisdag, då jag hoppas ha återhämtat mig och blivit lite snabbare än denna veckan.

/Anders

Det var skitsköj igår! Blir inget vättle för mig på söndag och kanske inget på tisdagskväll heller tyvärr. Jag får köra turer i Falkenberg istället! :) Hörs på torsdag!

Här kommer då lite somriga bilder från igårkväll. :-)

/Leo

20130725_192051Large.jpg

Blåbär, mums!

20130725_192402Large.jpg

"Punka, inte nu igen..." Martin kliar sig i huvvet. :-)

20130725_192447Large.jpg

Ola på besök

Tillbaka
Topp