[Kalender] [Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum
Är så sugen på att köpa lite nya hjul till sommaren. Lägger på mina dubbdäck på de jag har nu. Kör mycket i ganska stökig terräng och vill ha något som håller samtidigt som det ska vara lite kännsla i dom!!!! Har fastnat för dessa 2 hjul. Vad föredrar ni??? Kom gärna med förslag oxå...

Ny reverb stolpe monterad, nu håller vi tummarna att denna överlever längre än den förra ;)

Angående benene så verkar som att de överlevde gårdagen och på god väg att återhämta sig!

Syns imorgon!

Som vanligt en rolig tur, men oj vad kallt det blev sista 30 minuterna.
Var varm efter klättringen upp på getrygggen men väl där så tog det inte
många sekunder innan jag ver iskall och sen fick jag aldrig riktigt upp
värmen igen!

Såhär efter en varm dush och mat så är jag riktigt tacksam att jag
vek ner mig och tackade ja till att få skjuts hem av Stefan för jag
vet inte om jag överleft transportcykling hem i snöblandat regn,
30 m/s motvind och 0 grader !!!!

Ses på tisdag, jag är upptagen på lördag så då blir det ingen cykling.

/Anders

Tack alla för en rolig, blåsig och i slutet kall tur :-)
Jag jobbar sent på tisdag, så det får bli torsdag för mig nästa vecka.

Stefan

Det blev en tuff runda, som började bra med nästan inget regn. Efter den dryg timma började det regna lite mer, då var vi på väg ner från västra långvattnet på den nya stigen vi hittat och försökt få ordning på lite. Väl nere så var vi rätt nerkylda så då körde vi lite klättring igen, upp till östra Långvattnet och vidare till Getryggen. Där uppe var det dock mer snö än regn, så vi blev kalla snabbt på väg ner. Framme vid Franssons var vi rejält nerkylda. Tack för ikväll, bra kört alla! Vi ses på lördag!

/Leo

Kvällens karta: https://maps.google.se/maps/ms?msa=0&msid=215477727886721541532.0004eccfea55d26ff4426

Det var bra trots det tuffa vädret igår. Riktigt rolig cykling ända till transporten hem då man såg 3m framför sig och man hade en kall vattenpöl i var sko! :) Lerigaste och kallaste turen på länge!

Man får väl åka och röja "rätt" väg på den nya nerfarten så den blir lite flowigare än gårdagen! Det går ju utför rätt länge där annars!

Ses på tisdag!

Tillbaka
Topp