[Kalender] [Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum
Cykeln är redan ren och fin och kedjan är oljad.
Nu står den och väntar på att det skall bli torsdag!

Med skräckblandad förtjusning planerar jag att dyka upp ikväll. Verkar som det går en Easy samtidigt, men jag siktar högt tror jag.

/Björn

Jag kör en solotur i änggården på GT-monstret. Behöver få upp flåset innan jag hakar på er igen...

Men kanske nästa vecka :-)

Ha det så kul.

Stefan

Var det bra eller var det bra? ;-) Vi körde en lite längre tur ikväll, drygt 2.40 fick vi ihop och ca 27 km. Fortfarande helt fantastiskt bra före och det går grymt bra utan dubbdäck fortfarande. Det var tom barmark på några av stigarna. Enstaka isfläckar fanns, där fick man fega runt eller hoppa av på några ställen. Annars var det riktigt snabbcyklat ikväll. Kx Anders hade strava på, kan ha blivit några KOM ikväll...? :-) Bra kört alla, tack för ikväll!

/Leo

Kvällens karta: https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=215477727886721541532.0004f0a9ccf6fac9ad406

Mycket bättre än såhär blir det inte! Får se om det blir en tur på söndag eller
om jag passar på att vila benet så att jag kan gå på för fullt igen. Såg att jag
hade 2-3km/h lägre snitt än kx_anders på blackberry vilket resulterade i över
2 minuter totaltid på den sträckan! känns sådär :)

/Anders

Nej Leo det var inte bra. Det var fruktansvärt bra! Men shit vad trött jag blev. Förivrade mig nog lite i början och drog på mig en massa mjölksyra, sen var det stundtals riktigt jobbigt.

Tack för en grym tur! Tack också Leo för att du svarar på SMS så att man kan sluta upp hemmavid! Kunde ju dessutom avvika hemåt där också. Piggnade till mot slutet lustig nog, kändes nästan som en bikers high eller nått.

Vi ses
Björn

Tillbaka
Topp