Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vilken fantastisk tur det blev! Sånt här vi kan drömma oss tillbaka till när vi harvar runt i den permanenta gyttjan i november. :-)
Ett dopp mitt i satt ju perfekt också, hoppas på mer högsommarvärme så man får göra om det.
Två sekunder efter Leo på långa strandslingan reverse, får nog ge mig ut och smygköra lite nån dag.. ;-)
kx_anders: Franssons klockan 10 på lördag? Ett förslag är att köra Slickrocks reverse och sedan vidare ner till Kållered, under leden och via Torrekulla hem. Alternativt trampa upp till Vättlefjäll.. Annars tror jag Leo ska köra racer om du hellre vill göra det. :-)
Ja, värme, sol, cykling och bad! Det blev en härlig runda i tropisk värme. :-) Jonas, den tiden på strandslingan är det många sekunder att putsa på, den tiden är inkl alla stoppen vi gjorde där. Bra kört alla, tack för ikväll!