Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra initiativ och en fin runda på fina vägar, åtminstone på sommarhalvåret.Bengt-re sa:Vägen är enkel att hitta, men är man osäker så är det klokt att ladda GPS med rutten ändå.
HåkanC sa:Bra initiativ och en fin runda på fina vägar, åtminstone på sommarhalvåret.Bengt-re sa:Vägen är enkel att hitta, men är man osäker så är det klokt att ladda GPS med rutten ändå.
Men var är GPX-rutten?
/Håkan
Havoc 5 sa:Äntligen! =)
Om vädret ser ut som på bilden ska jag då välja racer 1, 2, 3 eller 4? Och är Conti GP 4000S att föredra framför Michelin Pro Race 4? Vad gäller kläder inser jag att det bara är att dra på sig hela cykelgarderobens innehåll.Bengt-re sa:Havoc 5 sa:Äntligen! =)
Du är välkomnen! Ingen aning om vädret, men bara att välja kläder, cykel och däck efter väder!
GoranS sa:Om vädret ser ut som på bilden ska jag då välja racer 1, 2, 3 eller 4? Och är Conti GP 4000S att föredra framför Michelin Pro Race 4? Vad gäller kläder inser jag att det bara är att dra på sig hela cykelgarderobens innehåll.Bengt-re sa:Havoc 5 sa:Äntligen! =)
Du är välkomnen! Ingen aning om vädret, men bara att välja kläder, cykel och däck efter väder!
Pugilism sa:Intressant, noterat datumet i kalendern.
Peth sa:Hmm, bra initiativ!
Vi får se hur jag gör.
:-)
TackBengt-re sa:
Bengt-re sa:Peth sa:Hmm, bra initiativ!
Vi får se hur jag gör.
Känns kanske lite ovärt resan för en pluttig 100km runda, men det är faktist rätt fina vägar...
Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Hmm, bra initiativ!
Vi får se hur jag gör.
Känns kanske lite ovärt resan för en pluttig 100km runda, men det är faktist rätt fina vägar...
Har ett mål att cykla ett visst antal kilometer i år, och det ser ut att bli tight. Saknas det några mil inför mellandagarna, så kan det ju vara värt resan.
Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Hmm, bra initiativ!
Vi får se hur jag gör.
Har ett mål att cykla ett visst antal kilometer i år, och det ser ut att bli tight. Saknas det några mil inför mellandagarna, så kan det ju vara värt resan.
7000 km? Rapha Festive 500 lär ju gå då också. Den är svår att klämma in...
Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Hmm, bra initiativ!
Vi får se hur jag gör.
7000 km? Rapha Festive 500 lär ju gå då också. Den är svår att klämma in...
Nöjer mig med 6000, vilket är 50% upp jämfört med förra årets utfall.
Rapha Festive 500 låter ... överdrivet?
nieves sa:Jobbar 07-14 hela helgen, annars hade detta varit en kul utflykt.
GoranS sa:Äh, kom igen nu! Stabila plusgrader och torra vägbanor kan du väl fixa så att en annan kan vara också!? ;-)
kitzblitz sa:Hoppsan, jag skrev visst "klen söderötzi" i almanacken :-)
Det är ju trots allt hemmatrakterna.
MrGunnar sa:Låter trevligt! ska försöka komma och ta med ett par kamrater.
@Bengt-re vad har du för skärmar på cykeln på bilden ovan? har precis byggt en ny hoj och kör longboards men de där såg trevliga ut.
GoranS sa:Hm, håller sig prognosen så borde det kunna funka temperaturmässigt att köra racer. Är det OK att dyka upp utan skärmar om man lovar att hålla sig längst bak?
GoranS sa:Hm, håller sig prognosen så borde det kunna funka temperaturmässigt att köra racer. Är det OK att dyka upp utan skärmar om man lovar att hålla sig längst bak?
GoranS sa:Nej, det där är inget väder för racercykling.
Och min kropp är f.n. inget för cykling i någon form. Har en seg förkylning som vägrar ge med sig. Att cykla 10 mil när lite andhämtning medför rethostattacker känns inte intressant.