[Kalender] [Racer] - Göteborg, 10.00 Franssons, lördag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum
Peter, jag kan inte heller imorgon (skall till Jkp och köpa en ram till min 11 åring som börjat trycka racer, han kommer stenhård, vi kör redan 3-4 milare på hans lånade hoj (Fiddes morsas).

Söndag passar bra för mig, hänger du på Peter? Andra som inte kan lördag men som har en ledig söndag är välkomna, för ni slipar väl formen inför VR (själv försöker jag bara ha fatburner pass för att få ner vikten så jag slipper Fiddes hån....).

Körde för övrig ungefär samma tur med Stickan (och Fiddejunior) igår, Stickan ser stenhård ut och kommer kunna bidra med mycket i er klunga i år!

http://contick.blogspot.se/

Jag behöver egentligen inga längre pass, helst slitsam tävlingsträning, men jag anpassar mig lätt om ni andra behöver ha jämnt slätdrag inför kraftuttömningen runt pölen! Allt från 10 - 20 mil är okej för mig!

Patric

Kör gärna ett pass på söndag också! Dock inte 20 mil men 10-15 funkar... gärna hyfsat hög fart!

//Johan

Jag hade på gång en ram i strl 48 men insåg att man behövde 650C hjul till den så jag kan inte använda det jag har hemma. Får hitta en billig 50 ram. Ramen han lånar är en strl 50 och den är stor men inte FÖR stor, lite kortare styrstam och den är perfekt....

Ses på söndag då Peter!

Tack Fredrik, jag älskar dig också! Ser faktiskt fram mot att köra med dig på söndag, sätt på finhjulen, kanske får vi med Martin i tjejbibsen!

Imorgon kör vi nationaldagsloppet enligt flera önskemål.

Start som sagts vid Ericsson kl 10. Fri fart i alla backar och upphämtning av sista man på toppen.

Ses

Patric

Tänk att det skall vara så kul att bli trött med ett gäng medelålders gubbar (och en junior).

Många tack för sällskapet!

/Botak

Tillbaka
Topp