[Kalender] SSSM - Single Speed MTB

Lite sugen är jag ju. Behöver nånstans att parkera bilen som jag isåfall sover i, dock vanlig personbil.

Edit: Lex anmäler också intresse.

Senast ändrad:
Jag å landslagsföreståndarinnan kommer. Lurar på om vi ska bo på slottet i närheten.... Mäktigare att bryta revben på en guldförgylld tron än på en furustol från 80talet 🤣

Nummerlappsutdelningen?

Tjena!

Pizzeria Fortuna verkar ha tillstånd iallafall.

Funderar på stället nere till höger 🤔

Screenshot_20260512_120008_Maps.webp

Gärdsgårds har iofs ett glampingtält som man sover bra i och det kanske blir ett litet tältläger som säkert är roligare att hänga vid än på ett slott... Vi har drygt 77 mil enkel resa så vi kommer inte ner bara över dagen 😅

Det här hade ju varit den perfekta ursäkten för en helstel stål-mtb. Blir alltid pepp när årets tråd dyker upp dessutom!

Det här är inte ett inlägg i tråden utan bara mina egna tankar som råkar spilla över i text, så bortse från mitt svammel tillsvidare!

Det här hade ju varit den perfekta ursäkten för en helstel stål-mtb. Blir alltid pepp när årets tråd dyker upp dessutom!

Det här är inte ett inlägg i tråden utan bara mina egna tankar som råkar spilla över i text, så bortse från mitt svammel tillsvidare!
Haha tur att det inte är happywitchride tråden då. Skriver man i den måste man cykla också.

Tillbaka
Topp